کد خبر : 26578
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
-

نگاهی ویژه به ورزش جانبازان و معلولین در استان البرز

نگاهی ویژه به ورزش جانبازان و معلولین در استان البرز
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: نگاه این اداره کل به ورزش جانبازان و معلولان ویژه تر از سایر هیئت ها ی ورزشی است.

به گزارش سورپرس، امیر غفرانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در مجمع سالیانه هیئت ورزشهای جانبازان و معلولان استان البرز که صبح امروز یکشنبه برگزار شد، اظهار کرد: ورزش البرز از لحاظ زیر ساخت در تمامی رشته های ورزشی دچار کمبود است که متأسفانه در ورزش جانبازان نیز این مشکل مانند سایر رشته ها وجود دارد.

وی ادامه داد: اما با همین امکانات محدود تا کنون کارهای بزرگی انجام داده ایم و اعلام می کنیم که آماده میزبانی از رویدادهای مهم فدراسیون در البرز هستیم چرا که معتقدیم حضور در یک دوره مسابقه برای ورزشکاران به اندازه ۶ ماه تمرین دستاورد خواهد داشت.

غفرانی با اشاره به وسعت رشته های ورزشی جانبازان و معلولان گفت: این فدراسیون رشته های گوناگونی را شامل می شود که از این حیث کار در این هیئت بسیار گسترده و سخت است.

وی آمار ورزشکاران جانباز و معلول را بسیار بیشتر از وضعیت فعلی دانست و افزود: بسیاری از ورزشکاران جانباز و معلول هنگام بیمه شدن در رشته های دیگر ثبت نام می کنند که این مسئله باعث شده تا آمار ورزشکاران سازمان یافته این هیئت از آن چه در واقعیت وجود دارد، کمتر باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: مناسب سازی معابر شهری برای تردد جانبازان و معلولان نیز می تواند در جذب این قشر به ورزش اثرگذار باشد که ما در این زمینه تعامل و همکاری خوبی با شهرداری کرج صورت داده ایم و شخص شهردار نسبت به این مسئله اهمیت ویژه ای قائل است.

وی با اشاره به کمک اداره کل به هیئت ورزش های جانبازان و معلولان، عنوان کرد: به ورزش جانبازان و معلولان نگاهی ویژه تر از سایر هیئت ها داریم و کمک مالی سالیان گذشته به این هیئت که عدد قابل توجهی است، گواه این مدعا است.

غفرانی تصریح کرد: امیدواریم با تلاش و همت همه اعضای هیئت سال ۹۹، سال موفقیت های بزرگ تر برای ورزش جانبازان و معلولان البرز باشد.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.