کد خبر : 108557
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
-

باید و نبایدهای دوره بارداری در رادیو ایران

باید و نبایدهای دوره بارداری در رادیو ایران
برنامه «خانه و خانواده» رادیو ایران فردا ، سه شنبه 17 خرداد، با حضور فیروزه روستا، روانشناس، ماما و مدرس کشوری وزارت بهداشت، از باید و نیاید و مراقبت های دوره بارداری می گوید.

به گزارش گروه فرهنگی سورپرس به نقل از شبکه رادیویی ایران، دوران بارداری یکی از مهمترین دوره ها برای مادران و نوزاد می باشد که سلامتی نوزاد و مادر در این دوران بسیار حائز اهمیت است و مادران جوان باید سعی نمایند تا چکاپ های دوره ای و مراجعه به متخصص زنان و زایمان در این دوران را فراموش نکنند.

متین السادات فیروزی تهیه کننده این هفته برنامه «خانه و خانواده» اعلام کرد: در برنامه روز سه شنبه، هفدهم خرداد، با حضور فیروزه روستا، روانشناس، ماما و مدرس کشوری وزارت بهداشت از دوره های مراقبت بارداری، بایدها و نبایدهای دوره بارداری خواهیم گفت.

وی ادامه داد: در این برنامه با توجه به حساسیت های دوره بارداری درباره محدودیت های سفر، شرایط استفاده از دارو، عکسبرداری و رادیولوژی و هرآنچه یک مادر، باید در دوره بارداری رعایت کنند، گفتگو خواهیم کرد.

گفتنی است «خانه و خانواده» این هفته به تهیه کنندگی متین السادات فیروزی و با اجرای فاطمه آل عباس از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹:۰۰ صبح از رادیو ایران پخش می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.