کد خبر : 53386
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
-

بایدن دنباله راه اوباما و ترامپ را پیش می‌گیرد

بایدن دنباله راه اوباما و ترامپ را پیش می‌گیرد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بایدن می‌خواهد از سنگی که ترامپ در چاه انداخته استفاده حداکثری کند و امتیازات بیشتری از ایران بگیرد.
به گزارش سورپرس، محسن رضایی افزود: با ادامه این روند می‌خواهند همان سرنوشتی را که ترامپ پس از اوباما رقم زد، دوباره جمهوری خواهان بعدی رقم بزنند.وی با اشاره به تصور واهی کسانی که به روی کارآمدن بایدن برای رفع اختلافات ایران و امریکا دل بسته اند او را از دموکرات‌هایی دانست که تحریم‌های فزاینده از دوره آنان آغاز شد.محسن رضایی گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند حتی یک لحظه هم نباید از کنار زدن تحریم‌ها غفلت کرد، اما چهار سال از این وعده گذشته است.
وی بایدن را بسیار ضعیف‌تر از ترامپ و اوباما دانست و افزود: نیروی عظیم ۷۳ میلیون رای دهنده پشت سر ترامپ بود، اما بایدن حتی اگر اعتقادی به رفع تحریم‌ها داشته باشد اصلا جرات ندارد که بتواند اقدامی اساسی در این باره کند و حال آن که اساسا، اعتقادی به این کار هم ندارد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این پرسش که تا کی می‌توانیم توافق کاغذی کنیم، اما تحریم واقعی شویم؟ کنار گذاشتن دیپلماسی کاغذی را ضروری دانست و تاکید کرد: توافقات کاغذی در هیچ جای تاریخ، عملیاتی نشده است پس دیپلماسی کاغذی باید کنار گذاشته شود و از این پس تا وقتی از طرف مقابل، اقدام و عمل نبینیم نباید به هیچ وعده‌ای اعتماد کنیم.
انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.