کد خبر : 137818
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
-

باور نمی‌کنید چه کسی گرانترین بازیکن ایران است!

باور نمی‌کنید چه کسی گرانترین بازیکن ایران است!
به نظر می رسد که منظور صحبت های قنبرزاده از بازیکن 104 میلیاردی در لیگ امسال، رضا شکاری باشد.

به گزارش سورپرس؛ با بالا گرفتن جنگ سپاهان و سازمان لیگ، هر روز اخبار تازه و عجیب و غریبی در حاشیه فوتبال ایران از سوی مقامات رسمی منتشر می شود. امروز منصور قنبرزاده در دو نوبت و در دو برنامه تلویزیونی در مقام پاسخگویی به اتهامات متقابل باشگاه سپاهان پس از بیانیه کمیته انضباطی پرداخت و پس از سوال پیمان یوسفی، مجری برنامه ورزش و مردم، درباره گران ترین رقم قرارداد فوتبال ایران در فصل جدید افشاگری کرد.

بالاترین رقمی که امسال برای خرید یک بازیکن در فوتبال ایران پرداخت شده، ۱۰۴ میلیارد تومان است که رقمی بیش از ۲ میلیون دلار برای ۲ سال است. عددی باورنکردنی و عجیب و غریب که البته بخشی از آن بابت دریافت رضایت نامه این بازیکن پرداخت شده است.

پیمان یوسفی در این باره از قنبرزاده پرسید: بدون اینکه از کسی نام ببریم، اینکه می گویند مثلا پیمان یوسفی نامی قراردادی ۵۰، ۸۰ یا حتی ۱۰۰ میلیاردی برای دو سال داشته است، آیا این مسائل واقعیت دارد؟

منصور قنبرزاده در مورد بالاترین رقم ثبت شده برای یک بازیکن گفت: الان دولت شفاف‌سازی برای حقوق کارمندان را موظف کرده است. کارمند باید در یک سامانه‌ای هرماه حقوقش مورد بررسی قرار بگیرد. بالاترین رقمی که داشتیم، بازیکنی با رقم ۱۰۴ میلیارد تومان برای دو فصل بوده است. البته بخشی برای رضایت‌نامه باشگاه قبلی بوده است.

نایب رییس فدراسیون این قرارداد را بالاتر از مجموع هزینه‌های دو باشگاه لیگ برتری دانست و گفت: دو باشگاه سازنده پیکان و هوادار که جا دارد از آنها تشکر کنم، جمع هزینه‌شان زیر ۱۰۰ میلیارد بوده است.

با توجه به اینکه اغلب موضوع بحث به باشگاه سپاهان برمیگشت، بعید است که صحبت های قنبرزاده به تیم دیگری مربوط شود و قاعدتا باید از بین خریدهای این فصل سپاهان به دنبال این بازیکن گشت. عیسی آل کثیر، رضا اسدی، احسان پهلوان و کاوه رضایی به صورت بازیکن آزاد راهی اصفهان شده اند ولی هادی محمدی و رضا شکاری نفراتی هستند که سپاهان برای جذب آنها مبلغ رضایت نامه را پرداخت کرده است.

باور نمی‌کنید چه کسی گرانترین بازیکن ایران است!

ضمن اینکه سپاهان برای تبدیل قرارداد پیام نیازمند از قرضی به قطعی، مبلغی را به باشگاه پرتغالی پورتیموننزه پرداخت کرده است. به نظر می رسد اگر صحبت های قنبرزاده درخصوص جذب بازیکن ۱۰۴ میلیاردی به سپاهان مربوط باشد، باید از بین نیازمند، شکاری و محمدی، به دنبال این بازیکن گشت که از میان این نفرات، به احتمال زیاد رضا شکاری همان بازیکن مدنظر قنبرزاده باشد، چرا که سپاهان برای جذب او از گل گهر، مبلغ رضایت نامه این بازیکن را پرداخت کرد.

گفته می شود که سپاهان برای دریافت رضایت نامه این بازیکن مبلغی در حدود ۳۰۰ هزار دلار (۱۵ میلیارد تومان) پرداخت کرده است. در نتیجه شکاری برای هر فصل رقمی در حدود ۴۵ میلیارد تومان دریافت می کند.

منبع: ورزش سه

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.