کد خبر : 3419
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
-

جعفرپور از پویش داوطلبانه و جهادی خبر داد؛

«بافت لباس گرم برای کودکان کار» در فرهنگسرای کار و تعادن

«بافت لباس گرم برای کودکان کار» در فرهنگسرای کار و تعادن
سید اسماعیل جعفرپوراز پویش مردمی کارداوطلبانه و جهادی « بافت لباس گرم برای کودکان کار» در فرهنگسرای کار و تعاون خبر داد.

به گزارش سورپرس؛ سید اسماعیل جعفرپور رییس فرهنگسرای کار و تعاون گفت: کانون کارآفرینی فرهنگسرای کار و تعاون برای دومین سال پیاپی با فرارسیدن فصل سرما با همکاری و مشارکت شهروندان خیر منطقه ۹ برای کودکان کار لباس گرم می بافند.

وی گفت: در این طرح که با مشارکت خیرین، NGO ها، کانون کارآفرینی و مساجد منطقه ۹ برگزار می شود، مواداولیه، رایگان دراختیار خیرین قرار می گیرد تا بعد از بافت در اختیار کودکان کار قرار بگیرد.

رییس فرهنگسرای کار و تعاون در باره این پویش همچنین گفت: سرمای هوا باعث شده تا گروه کثیری از بانوان منطقه در این طرح جهادی و داوطلبانه، برای کودکان بی بضاعت و کودکان کار لباس گرم ببافند و سردی زمستان را با گرمی دل هایشان از بین ببرند.

وی گفت: ما تصمیم داریم دوره آموزش رایگان بافتنی را نیز توسط اعضای کانون بانوان این فرهنگسرا به شهروندانی که می خواهند در این طرح شرکت کنند آموزش دهیم و این لباس های گرم از جمله بلوز، جلیقه، کلاه و شال گردن را به این کودکان هدیه کنیم و در این راه نیازمند یاری شهروندان هستیم .

جعفرپور گفت: علاقه­‌مندانی که می­خواهند در این پویش شرکت کنند می­توانند مواد اولیه رایگان را از فرهنگسرای کار و تعاون تحویل بگیرند و در سایزهای متفاوت برای کودکان و نوجوانان دختر و پسر لباس ببافند.

وی تاکید کرد: در این طرح هیچ چیز به اندازه لبخند رضایت این کودکان برای ما رضایت‌بخش نیست.»

فرهنگسرای کار به نشانی: بزرگراه یادگار امام، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶ واقع شده است برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن: ۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرید.

انتهای پیام/ ۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.