کد خبر : 16354
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
-

بازگشایی فروشگاه‌های اپل در چین

بازگشایی فروشگاه‌های اپل در چین

اپل تمام ۴۲ شعبه‌ی فروشگاه‌های خود را در چین که به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور تعطیل شده بود، بازگشایی کرده است.

به گزارش سورپرس، سخنگوی اپل در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز اعلام کرد تمام فروشگاه‌های این شرکت در چین، به تدریج در روزهای گذشته بازگشایی شده‌اند. تمامی این فروشگاه‌ها ماه گذشته‌ی میلادی به دلیل شیوع ویروس کرونا در چین، به صورت موقت تعطیل شده بودند. براساس اعلام سخنگوی اپل، این فروشگاه‌ها به تدریج در هفته‌های گذشته بازگشایی شده‌اند.

اپل همچنین اعلام کرده تعطیل شدن فروشگاه‌هایش در چین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای این شرکت، دلیل اصلی کاهش سود فصلی آن‌ها بوده است. براساس گزارش پایگاه خبری ورج، با بهبود شرایط بهداشتی در چین و بازگشایی فروشگاه‌های اپل، این شرکت باید آماده‌ی مواجه شدن با موقعیت‌های مشابه در کشورهای دیگر باشد. براساس این گزارش اپل بعد از قرنطینه‌ی کامل ایتالیا توسط دولت این کشور، مجبور به تعطیل کردن موقت ۱۷ فروشگاه خود در این کشور اروپایی شد.

تیم کوک مدیرعامل اپل دو هفته پیش در گفت‌وگو با شبکه‌ی فاکس درباره‌ی وضعیت چین گفته بود:

به نظر می‌رسد چین ویروس کرونا را کنترل کرده باشد. وقتی به اعداد مربوط به مبتلاها نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که آن‌ها هر روز کم‌تر و کم‌تر می‌شوند. نسبت به وضعیت چین بسیار خوش‌بین هستم.

کوک در آن مصاحبه گفته بود آن دسته از شرکت‌های تامین‌کننده‌ی قطعات که با اپل کار می‌کنند نیز به زودی کارخانه‌های خود را بازگشایی خواهند کرد. تعطیلی موقت این کارخانه‌ها یکی از دلایل عدم دستیابی اپل به اهداف تجاری خود در ماه‌های اخیر بود

انتهای پیام/۲۳۴

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.