کد خبر : 119354
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
-

بازدید روزانه ۵۰۰۰ دانش آموز تهرانی از جشنواره«ایران آینده»

بازدید روزانه ۵۰۰۰ دانش آموز تهرانی از جشنواره«ایران آینده»
روزانه ۵۰۰۰ دانش آموز دوره های اول، دوم متوسطه در جشنواره «ایران آینده» ویژه هفته ملی نوجوان در باغ کتاب تهران شرکت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق؛ یوسف بالو دبیر اجرایی بخش دانش آموزان جشنواره «ایران آینده» و رییس فرهنگسرای اخلاق با اعلام این خبر افزود: جشنواره ملی نوجوانان که با همکاری شبکه های دو، امید و پویای سیمای جمهوری اسلامی ایران از ۱۱ تا ۲۰ آبان سال جاری در باغ کتاب تهران برگزار می شود همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ پذیرای گروه های دانش آموزی مناطق مختلف شهر تهران است.

بالو با اشاره به رویکرد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که توجه و پرداختن به سلایق نوجوانان است اضافه کرد: در جشنواره «ایران آینده» مسابقات مختلفی از جمله جام بازیهای رومیزی، جام بازیهای دیجیتال، مسابقات بازیهای چندگانه سرعتی ، جام چالشهای فوتبالی، جام اسکیت و اسکیت بورد، مسابقه آشپزی( برای دختران)، مسابقه بادبادک بازی در پشت بام باغ کتاب، مسابقات لیزر تگ برای دانش آموزان تدارک دیده شده است.

به گفته وی، برنامه های صحنه ای با حضور هنرمندان صدا و سیما، نمایش فیلم، مسابقات تیراندازی، تجربه های نو ویژه مهارتهای هنری و فنی نوجوانان مانند نجاری، خراطی، شیشه گری، سفال و سرامیک، چرم و گل آرایی و عروسک سازی از دیگر برنامه های روزانه جشنواره «ایران آینده» است.

رییس فرهنگسرای اخلاق افزود: همه روزه با هماهنگی مدیریت های فرهنگی هنری مناطق ۲۲ گانه و فرهنگسراهای تهران، حدود ۵۰۰۰۰ دانش آموز مدارس دوره  اول و دوم متوسطه( دختر و پسر به تفکیک) با همکاری شرکت اتوبوس رانی تهران و حومه و استفاده از سرویس رایگان، در محل باغ کتاب تهران از برنامه های متنوع جشنواره« ایران آینده» استفاده می کنند و به برگزیدگان بخش های مختلف مسابقات و برنامه ها، کارت هدیه باغ کتاب اهدا می شود.

دبیرخانه بخش دانش آموزی جشنواره« ایران آینده»در فرهنگسرای اخلاق واقع است.

مسئولان مدارس دوره اول و دوم متوسطه می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۳۵۵۰۳۶ جهت حضور در جشنواره در  قالب گروه‌های دانش آموزی هماهنگ کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.