کد خبر : 144717
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
-

بازداشت ۲ قاچاقچی مواد مخدر در بزرگراه آزادگان تهران

بازداشت ۲ قاچاقچی مواد مخدر در بزرگراه آزادگان تهران
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری ۲ سوداگر مرگ که قصد انتقال موادمخدر به تهران را داشتند، خبر داد.

به گزارش سورپرس؛ سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار مواد مخدر، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شده و تیمی از مأموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، مسئولیت رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفتند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های شبانه روزی فعالیت مجرمانه متهم با همکاری همدستش محرز و با زیر نظر گرفتن رفت و آمدهای متهمان مشخص شد متهمان با مراجعه به یکی از استان‌های جنوبی، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از مبدا استان‌های جنوبی تهیه و قصد دارند آن را توسط یک دستگاه خودرو وانت به تهران منتقل کنند.

باباپور با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضائی انجام و مجوزهای لازم در این خصوص اخذ شد، گفت: با شناسایی محور حرکتی متهمان تیمی متشکل از مأموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران به بزرگراه آزادگان اعزام شده و محدوده را زیر نظر گرفتند. سپس اقدامات برای دستگیری متهمان آغاز و در نهایت خودروی سوژه موردنظر که یک دستگاه وانت‌بار بود، در محدوده بزرگراه آزادگان مشاهده شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه مأموران با استفاده از گشت آشکار در یک عملیات ضربتی و هماهنگ و در اقدامی غافلگیرانه خودرو را متوقف کردند، گفت: با توقف خودرو، متهمان بلافاصله دستگیر و در بازرسی از خودرو نیز ۲۵ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد. دو متهم نیز پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شده و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

انتهای پیام/ ۲۸۰

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.