کد خبر : 63178
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
-

بارش پراکنده در بیشتر مناطق کشور

بارش پراکنده در بیشتر مناطق کشور
سازمان هواشناسی پیش بینی کرد امروز و فردا در اغلب مناطق کشور شاهد بارش پراکنده باشیم.

به گزارش سورپرس، بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی، امروز بجز استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان در اغلب استان‌های کشور شرایط برای بارش‌های پراکنده فراهم است و صبح امروز از کرج، هشتگرد، تهران، ایزدخواست استان فارس و سی سخت کهگیلویه و بویراحمد، بارندگی گزارش شده است.

از عصر امروز به بعد شرایط برای وزش باد در بخش‌هایی از شمال غرب، ​ غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز، شمال شرق و استان‌های ساحلی خزر فراهم شود که البته در استان‌های ساحلی خزر وزش باد‌های گرم جنوبی را هم خواهیم داشت و به ویژه فردا این پدیده برجسته‌تر می‌شود.

روند افزایش دما در این مناطق ادامه دارد و فردا در استان‌های گیلان، ​ مازندران و گلستان، شرایط برای افزایش دما مهیا خواهد بود. به لحاظ بارشی هم فردا در اغلب استان‌های کشور شاهد هوای ابری با بارش‌های پراکنده خواهیم بود که پس فردا عمدتاً این بارش‌ها در شمال غرب و شمال شرق کشور خواهد بود.

با توجه به روند افزایش دما در بخش‌هایی از ارتفاعات شمال غرب کشور و شمال زاگرس شرایط برای ذوب برف مهیاست و احتمال ریزش بهمن پیش بینی می‌شود. با توجه به وزش باد در برخی نقاط مناطق جنوبی و شرقی شاهد وقوع گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود و گلخانه داران هم درباره استحکام پوشش گلخانه هایشان اطمینان کسب کنند.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.