کد خبر : 110597
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
-

به مناسبت فرا رسیدن روز عرفه و عید سعید قربان؛

ایستگاه عرضه بهداشتی دام در منطقه۲ پایتخت برپا می‌شود

ایستگاه عرضه بهداشتی دام در منطقه۲ پایتخت برپا می‌شود
شهرداری منطقه2 به مناسبت فرا رسیدن روز عرفه و عید سعید قربان ،با برپایی ایستگاه عرضه بهداشتی، به شهروندان متقاضی انجام سنت نبوی، دام بهداشتی عرضه می کند.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی، شهردار منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده و با هدف ارائه خدمات بهینه به شهروندان، ایستگاه عرضه دام بهداشتی منطقه در خیابان فرهنگ ،خیابان میرمالک در زمینی به وسعت ۲ هزار متر مربع با عرضه  دام راه‌اندازی شده است.

وی از تعبیه جایگاه محل ذبح دام و حضور یک کارشناس در محل خبر داد و گفت: این ایستگاه در دو روز شنبه و یکشنبه به مناسبت روز عرفه و عید سعید قربان برپاست و متقاضیان می توانند از ساعت ۳۰/۶ صبح به محل عرضه دام مراجعه نمایند.

صالحی خاطر نشان کرد: به منظور تامین رفاه شهروندان فضایی به وسعت ۲ هزار مترمربع به عنوان پارکینگ جنب ایستگاه تعبیه شده است.

به گفته شهردار منطقه ۲ به منظور حفظ سلامت شهروندان دامپزشک در این ایستگاه مستقر می شود وبر ذبح بهداشتی به هنگام خرید و ذبح نظارت می کنند و تلاش می‌شود تا بستر بهداشتی لازم فراهم شود.

صالحی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی همزمان با روز عیدسعید قربان گفت: ‌با هماهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ویژه برنامه‌های متنوع هنری، فرهنگی در سطح محلات اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.