کد خبر : 108711
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
-

26 و 27 خرداد؛

اولین دوره مسابقات لیگ برتر دارت کارگران کشور برگزار می‌شود

اولین دوره مسابقات لیگ برتر دارت کارگران کشور برگزار می‌شود
اولین دوره مسابقات لیگ برتر دارت کارگران کشور در بخش آقایان در تاریخ 26 و 27 خرداد و به صورت متمرکز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و باحضور 18 تیم از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس؛ محمدرضا فراهانی دبیرانجمن کمیته های ورزشی فدراسیون ورزش کارگری گفت: اولین دوره مسابقات لیگ برتر دارت کارگران کشور در بخش آقایان در تاریخ ۲۶ و ۲۷ خرداد و به صورت متمرکز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و باحضور ۱۸ تیم از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی در خصوص مسابقات لیگ افزود:مسابقات لیگ به عنوان یکی از اقدامات مهم و موثر در پیشبرد ورزش قهرمانی دارت و همچنین برای بالا بردن سطح کیفی بازیکنان است.

فراهانی ادامه داد: در همین راستا با برنامه ریزی های انجام شده و پیشنهاد آن به فدراسیون در سال ۱۴۰۰ ، اولین دوره لیگ را در سال ۱۴۰۱ رقم بزنیم تا گامی مثبت در پیشبرد سطح کیفی بازیکنان کارگری کشور داشته باشیم.

دبیرانجمن کمیته های ورزشی فدراسیون ورزش کارگری اظهار داشت:دانشگاه علوم پزشکی تهران،شرکت مدیریت تولید برق دماوند،ایران خودرو ،تهیه و تولید مواد معدنی ایران،زامیاد ،مس شهر بابک کرمان،مس سرچشمه کرمان،کریمان کرمان،گلگهر سیرجان،فولاد هرمزگان،آتشنشانی مشهد، لاندا الکترونیک اصفهان،ذوب آهن اصفهان ،زنیت هوم اردبیل ،ستارگان قزوین ،جواهری مهرکیش یزد،صنعت آب و برق یزد، سایپا تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات هستند.

وی ادامه داد: اولین دوره این مسابقات با حمایت و همکاری همه جانبه فدراسیون کارگری در بخش آقایان به صورت متمرکز و در ۲ مرحله رفت و برگشت به میزبانی استان تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است این مسابقات با حمایت شرکت صنایع شیر ایران پگاه و با حضور مدیران و مسئولین وزارت کار و تعاون اجتماعی، مسئولین فدراسیون کارگری و مسئولین ورزشی برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.