کد خبر : 133836
تاریخ انتشار : جمعه ۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
-

اهدای جوایز به نفرات برتر “جام مسافر” از بین هزار ورزشکار دوومیدانی کار

اهدای جوایز به نفرات برتر “جام مسافر” از بین هزار ورزشکار دوومیدانی کار
بیش از هزار ورزشکار زن و مرد حرفه ای و آماتور در دومین دوره مسابقات دو صحرانوردی "جام مسافر" کنگره ۶۰ رقابت کردند و به نفرات برتر جوایزی توسط مهندس حسین دژاکام؛ بنیانگذار کنگره ۶۰ اهدا شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل کنگره ۶۰؛ تعداد ۶۱۶ ورزشکار مرد در این دوره ثبت نام کردند که ۴۲۶ تن حرفه ای و ۱۹۰ تن از آنان غیر حرفه ای بودند.همچنین تعداد ۱۷۱ ورزشکار حرفه ای خانم و ۲۱۹ ورزشکار آماتور زن در این دور از مسابقات حضور یافتند.
در بخش حرفه ای آقایان در مسافت ۸ کیلومتر محمدحسن طیبی از تهران، مرتضی بیرانوند از لرستان و صابر چرخی از آذربایجان شرقی و در بخش حرفه ای خانم‌ها پریسا عرب از اراک،سمیرا خداترس از مشهد و پریچهر شاهی از البرز نفرات اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش غیرحرفه ای آقایان و خانم ها در مسافت ۴ کیلومتر سجاد اصغری، علی ترابی و امید احمدی و در بخش خانم هافاطمه میرزایی، زهرا یدالهی و ناهید گلشادی به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
کنگره ۶۰ به عنوان میزبان به نفرات برتر این‌دوره از مسابقات حدود ۵۰۰ میلیون تومان جوایز نقدی اهدا کرد که در قرن اخیر در این رشته مادر بی نظیر بوده است.
قهرمانان و نام آوران تیم ملی و رکورد داران رشته های دومیدانی کشور در این رقابت حضور یافتند و در ورزشگاه تختی دویدند.
برای نخستین بار در این مسابقات، بخش خانم های آماتور مختص بانوان در کنگره ۶۰ بود و در بخش آقایان بسیاری از اعضایی که در کنگره ۶۰ به درمان اعتیاد دست یافته بودند، حضور یافتند و در رقابت شرکت کردند.
به نفرات برتر در بخش حرفه ای ها ۱۰۰ میلیون تومان،نفرات دوم ۶۰ میلیون تومان ونفرات سوم ۳۰ میلیون تومان و نفرات چهارم تا ششم پنج میلیون تومان اهدا شد.
همچنین از اعضای غیرحرفه ای نفر اول تا سوم به مبلغ دو میلیون تومان و نفرات چهارم تا ششم مبلغ یک میلیون تومان تقدیر شد.
گفتنی است؛ این جام با حمایت مالی و میزبانی جمعیت احیای انسانی کنگره ۶۰ ، به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر و با شعار “بیائید این آتش ویرانگر را مهار کنیم” و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، مجموعه ورزشی تختی و هیات دو و میدانی استان برگزار شد.
شایان ذکر است در مراسم اختتامیه این رقابت ها معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر، مدیرکل سازمان ورزش و جوانان، مدیرعامل مجموعه ورزشی تختی تهران و … حضور داشتند.

 

انتهای پیام/۳۳۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.