کد خبر : 135063
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
-

اهدای بسته‌های غذایی و بازی‌های کودکانه در جنوب شرق پایتخت

اهدای بسته‌های غذایی و بازی‌های کودکانه در جنوب شرق پایتخت
همزمان با هفتمین روز محرم الحرام 1445ه .ق به نیت حضرت علی اصغر(علیه السلام) در قالب برنامه "خیمه مهربانی"، بسته های غذایی و بازیهای کودکانه بین نیازمندان روستای نظام آباد اسلامی واقع در جنوب شرق تهران اهداء می شود.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، در دهه اول محرم و به نیت حضرت علی اصغر (علیه السلام) و در قالب کمک های مومنانه و فعالیتهای جهادی خانه فرهنگ شهید اندرزگو، ۶۰ بسته غذایی و بازیهای کودکانه که به همت خیرین دارالمومنین طهران و منطقه چهارده تامین شده است روز سه شنبه سوم مرداد ماه سالجاری،بین کودکان محروم و نیازمند روستای نظام آباد اسلامی در جنوب شرق پایتخت توزیع می شود.

بر اساس این خبر، بسته های اهدایی غذایی و بازی ها شامل غذای گرم به همراه میوه و همچنین اسباب بازی کودکانه است که به خانواده های محروم تقدیم می شود.

این خبر می افزاید: خانه فرهنگ شهید اندرزگو در سنوات اخیر، علاوه بر برنامه ها و فعالیتهای متعددی که در قالب کمک های مومنانه و فعالیتهای جهادی به نیازمندان روستای نظام آباد اسلامی اهداء کرده است، اقلام و وسایل زندگی از جمله سیسمونی نوزاد، بسته های معیشتی و حتی تهیه جهیزیه برای نوعروسان کم برخوردار و طبخ و توزیع غذای گرم با همکاری خیرین را نیز تهیه و بین خانواده های بی بضاعت اهداء نموده است.

علاقمندان و خیرین می توانند جهت مشارکت در این فعالیت جهادی به خانه فرهنگ شهید اندرزگو در خیابان پیروزی، خیابان پورمند، خیابان شهید اندرزگو مراجعه یا با شماره ۳۳۳۰۶۴۰۰ تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.