کد خبر : 81587
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
-

انفجار در دمام عربستان

انفجار در دمام عربستان
شبکه العالم از اصابت موشک بالستیک نیروهای یمنی‌ به شهر دمام در عربستان خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل سورپرس، شاهدان عینی از شعله ور شدن بخش‌هایی از تاسیسات نفتی آرامکو نیز خبر داده اند. برخی رسانه‌های لبنانی با انتشار این تصاویر اعلام کردند، صدای دست‌کم دو انفجار از شهر دمام در شرق عربستان شنیده شد.

در همین حال؛ شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از تلویزیون سعودی مدعی خنثی سازی حمله با موشک بالستیک به منطقه الشرقیه در شرق عربستان شد. همچنین؛ ائتلاف متجاوز سعودی نیز اعلام کرد، یک موشک بالستیک را به طرف نجران در جنوب عربستان رهگیری و منهدم کرده است.

رسانه‌های سعودی مدعی شدند، ائتلاف سعودی سه پهپاد انفجاری را در جنوب عربستان رهگیری و منهدم کرده است. الجزیره همچنین به نقل از رسانه‌های نزدیک به انصارالله یمن اعلام کرد، ائتلاف متجاوز سعودی ۲۵ حمله به نقاط مختلف استان‌های مأرب و صعده یمن انجام داده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، بر اثر تیراندازی نیرو‌های مرزی عربستان سعودی در منطقه الرقو در بخش مرزی منبه در استان صعده یمن، یک غیرنظامی به شهادت رسید. جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی نیز شهرستان مرزی الظاهر یمن را بمباران کردند.

همچنین، معاون وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن در تبیین وعده سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله مبنی بر پاکسازی کامل یمن از اشغالگران، گفت: پس گرفتن مناطق تحت کنترل اشغالگران سعودی- اماراتی و در پسِ آنان اشغالگران انگلیسی_ آمریکایی و اسرائیلی یکی از اهداف انقلاب ۲۱ سپتامبر است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.