کد خبر : 42571
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
-

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد گردشگری شهرداری تهران و انجمن ایرانی همکاری با یونسکو

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد گردشگری شهرداری تهران و انجمن ایرانی همکاری با یونسکو
تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد گردشگری شهرداری و انجمن ایرانی همکاری با یونسکو با هدف ارتقاء فرهنگ گردشگری و ایجاد تعلق خاطر شهروندان تهرانی نسبت به جاذبه‌های گردشگری با استفاده از ظرفیت های مادی و معنوی طرفین به امضا رسید.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی انجمن ایرانی همکاری با یونسکو؛ در آئین امضاء این تفاهمنامه دو طرف ضمن برشمردن امکانات و ظرفیت‌های مجموعه‌های خود، تشکیل کارگروه تخصصی برای اجرای مفاد تفاهم‌نامه را ضروری دانستند.

مفاد این تفاهم‌نامه در سه بند «همکاری‎های اجتماعی و فرهنگی»، «همکاری‎های علمی- پژوهشی» و «همکاری‎ها در حوزه دریافت امکانات و اختیارات» توسط مهرشاد کاظمی سرپرست ستاد گردشگری شهرداری و محمدرضا مجیدی مدیرعامل انجمن ایرانی همکاری با یونسکو به امضا رسید.

از مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به همکاری مشترک در حوزه برگزاری و برپایی رویدادهای موزه‎ای، نمایشگاهی و همایش‎های سالانه ملی و بین المللی، تبادل دانش، تجربیات و مستندات طرفین با به اشتراک‎گذاری تجربیات و یافته‎های علمی و پژوهشی، انجام فعالیت‎های مشترک علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در جهت تولید، حفظ، نگهداری، نمایش و اشاعه گردشگری و میراث هویتی فرهنگی، پژوهش‎های علمی مورد نیاز گردشگری اشاره کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.