کد خبر : 58145
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۷:۱۰
-

انتقام سخت از دشمن نیمار

انتقام سخت از دشمن نیمار

هر بار که مارسی و پاریسن ژرمن به مصاف هم می روند، هواداران منتظر تماشای رویارویی آلوارو گونزالس مدافع جنجالی اسپانیایی و نیمار ستاره برزیلی هستند.

به گزارش سورپرس، درگیری های آلوارو و نیمار در بازی رفت دو تیم به شدت جنجالی شد. در حقیقت هر دو مدعی بودند که به همدیگر توهین کرده اند. بازیکن برزیلی می گفت که آلوارو به او توهین نژادپرستانه کرده و بازیکن اسپانیایی هم مدعی بود که نیمار به او فحاشی کرده است!

بازی برگشت دو تیم پی اس جی و مارسی هم دوباره فرصتی بود که هر دو بازیکن مقابل هم قرار بگیرند اما قطعا آلوارو مرد غمگین میدان بود چرا که نه تنها تیمش شکست خورد بلکه روی یکی از صحنه ها و در حالی که تکل خشنی را روی پای نیمار زده بود تا بازیکن برزیلی را مصدوم کند، خودش دچار مصدومیت شد و از زمین خارج شد!

هواداران نیمار که به شدت از آلوارو گونزالس بدشان می آید ویدیویی را از لحظه مصدومیت وی در شبکه های اجتماعی منتشر کردند و برای این بازیکن حسابی کری خواندند.

پی اس جی در این بازی با پیروزی دو بر صفر شرایط خود را بهبود بخشید و به نظر می رسد که با هدایت مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی می خواهند از قهرمانی خود در لیگ فرانسه در سالهای اخیر دفاع کنند.

انتهای پیام/۲۳۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.