کد خبر : 83855
تاریخ انتشار : جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
-

«برادران خورشید» و «زمان از دست رفته» سریال‌های جدید رادیو نمایش

«برادران خورشید» و «زمان از دست رفته» سریال‌های جدید رادیو نمایش
از روز شنبه سوم مهرماه ، پخش دو سریال رادیویی جدید «برادران خورشید» و «زمان از دست رفته» در شبکه رادیویی نمایش آغاز می شود.

به گزارش گروه فرهنگی سورپرس؛ «برادران خورشید» حکایت دلاوری و شخصیت والای سرداران دوران دفاع مقدس است و در هر قسمت بر اساس مقطعی مهم از زندگی یک سردار نام آور شکل می گیرد که تمهیدی برای پرداختن به روحیات و فعالیت آنان درجبهه نبرد است.

این مجموعه رادیویی به نویسندگی مرضیه رشیدبیگی،عاطفه مکاری،سولماز ملکی،علیرضا گشتاسب، سردبیری مجید نظری نسب،کارگردانی رامین پورایمان،تهیه کنندگی ژاله محمدعلی،افکتوری نازنین حسن پور،صدابرداری جعفر جودتی و با هنرمندی فریبا متخصص، مینو جبارزاده،شمسی صادقی،مروارید کریم پور،بهناز بستان دوست،محمد رضا علی،امیرزنده دلان،محمدرضا قلمبر و مهدی نمینی مقدم از روز شنبه سوم مهرماه ساعت ۱:۰۰ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱۵ تکرار آن است.

همچنین نمایش رادیویی «زمان از دست رفته» به نویسندگی سیمین بنایی و سردبیری شهلا دباغی داستان مردی را روایت می کند که به دلیل نبود قلب مناسب امیدش به زندگی را از دست می دهد. به وی پیشنهاد قلب مصنوعی می شود و در ادامه اتفاقاتی رخ می دهد که شنیدنی است.

«زمان از دست رفته» به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد،کارگردانی ایوب آقاخانی،افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری فرزاد شریفی و با هنرمندی بهرام ابراهیمی، ناهید مسلمی،احمد هاشمی،نورالدین جوادیان،امیر زنده دلان،عباس توفیقی،شقایق خاکی پور،معصومه عزیز محمدی،علی میلانی ونگین خواجه نصیر از روز شنبه ساعت ۲:۳۰ به روی آنتن رادیو نمایش می رود و ساعت ۸:۳۰ تکرار آن است.

و برنامه «نمای رادیو» با موضوع کربلا در سه اپیزود مسافر کربلا،روز دهم و رستگاری به تهیه کنندگی حسن توکلی زاده،کارگردانی امیر زنده دلان،افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری جعفر جودتی و با هنرمندی ناهید مسلمی،نازنین مهیمنی،رامین پورایمان،سعیدسلطانی،مهدی نمینی مقدم و علی میلانی از روز شنبه سوم مهرماه ساعت ۱۰:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود،گفتنی است این سری از برنامه «نمای رادیو» پیش از این به کارگردانی تلویزیونی امیر شعیبی از آنتن شبکه تلویزیونی نسیم پخش شده است.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.