کد خبر : 135614
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
-

رسانه انگلیسی مدعی شد؛

انتقال مهاجم تیم ملی ایران به انگلیس/ مهدی طارمی جانشین «هری‌کین»

انتقال مهاجم تیم ملی ایران به انگلیس/ مهدی طارمی جانشین «هری‌کین»
در شرایطی که عنوان شده بود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران فصل آینده هم پیراهن تیم پورتو را بر تن خواهد کرد اما رسانه‌های پرتغالی مدعی شدند که این بازیکن به زودی راهی لیگ جزیره خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس، اخبار پیرامون انتقال مهدی طارمی از پورتو به لیگ برتر انگلیس پس از آنکه عنوان شد وی در تیم فصل قبلش ماندنی است، ابعاد تازه‌ای پیدا کرده به گونه‌ای که تازه‌ترین خبرها او را به عنوان جانشین قطعی «هری کین» برای حضور در تاتنهام معرفی کنند.

نشریه «دیلی میل» انگلیس که انتقال هری کین به بایرن مونیخ با مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو را منتشر کرده بود درباره جانشین او به اسم مهدی طارمی اشاره کرد. در خبر مربوط به این رسانه از طارمی به عنوان گزینه منچستریونایتد نیز یاد شده است اما شیاطین سرخ بر سر مبلغ دریافت رضایت‌نامه از پورتو به توافق نرسیدند تا حالا تاتنهام دنبال مهاجم تیم ملی ایران باشد.

انتقال مهاجم تیم ملی ایران به انگلیس/ مهدی طارمی جانشین «هری‌کین»

همچنین نشریه «رکورد» پرتغال نیز امروز یکشنبه مدعی شد طارمی آخرین بازی خود با پیراهن پورتو را مقابل بنفیکا در دیدار سوپرکاپ این کشور برگزار خواهد کرد. این دیدار چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

پیش از این تیم فوتبال میلان ایتالیا نیز خواستار به خدمت گرفت مهاجم تیم ملی ایران شده بود اما مسئولان دو باشگاه بر سر مبلغ رضایت نامه این بازیکن به توافق نرسیدند تا حضور مهدی طارمی در فوتبال ایتالیا منتفی شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.