کد خبر : 20490
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲:۳۶
-

خطیر: دیگر مصاحبه ‌نمی‌کنم تا در دادگاه زنوزی را ببینم؛

انتقاد تند معاون سابق استقلال از مالک تراکتور

انتقاد تند معاون سابق استقلال از مالک تراکتور
علی خطیر، معاون سابق باشگاه استقلال و بیات، نماینده حقوقی باشگاه تراکتور در برنامه "از فوتبال چه خبر؟" رادیو ورزش به بیان اختلاف نظرها و مشکلات به وجود آمده، پرداختند.

به گزارش سورپرس، علی خطیر، معاون سابق باشگاه استقلال، در خصوص اختلاف نظری که با مالک باشگاه تراکتورسازی رخ داده است، گفت: امروز ایجنتی بدون نام و نشان از سوی زنوزی روی خط یک برنامه رادیویی آمد و تا توانست به بنده اتهام خیانت زد. خیلی متأسفم برای باشگاه تراکتور که مدتهاست همین ایجنت ها و دلالهای کاسب این باشگاه و مالک باشگاه را قرق کرده اند. مشکلاتی که اکنون شما می بینید، ماحصلش این است که امروزه تراکتور به عنوان بحران زده ترین باشگاه کشور با این همه پرونده حقوقی خارجی در آستانه ورشکستگی کامل است.

وی، ادامه داد: آقای محترمی که امروز آمدید از سردار کارآفرین صحبت می کنید؛ تا آنجایی که ما اطلاع داریم وی در سابق سلطان بوده، چطور یک شبه سردار شده، بنده نمی دانم. دوست عزیز سردار کارآفرین شما توانایی پرداخت ۵ هزار فرانک جریمه فیفا بابت پرونده ادسون هنریکه داسیلوا را نداشت و از بنده غرض کرد تا جلوی بسته شدن قطعی دو پنجره باشگاه گرفته شود.

خطیر در پاسخ به این سوال که زنوزی در مصاحبه ای گفته یکی از وکلایی که رابطه دوستانه ای با شما دارد در لایحه نویسی درست عمل نکرده و همین مسئله باعث ایجاد مشکل در باشگاه تراکتور شده است، بیان کرد: اصلاً درست عمل کرده یا نکرده است؛ به بنده چه ارتباطی دارد. مسئله دیگر این است که آنها دنبال من بودند، نه من دنبال آنها. ایشان در دفتر خودشان همین اتهام و خیانت را اول به سمت کاپیتان تیمشان اشکان دژاگه بردند.

ایجنتی که امروز روی خط رادیو آمد ۲،۳ شب قبل با بنده تماس گرفت و به بنده گفت خدا به خیر کند با این حرف هایی که شما می زنید معلوم نیست چه زمانی نسبت خائن و خیانت کار به ما هم زده شود.

خطیر، افزود: آقای زنوزی چرا خودت صحبت نکردی! ایجنتی که روی خط آمد اصلاً چه مقامی دارد که خودش را به عنوان مشاور حقوقی باشگاه معرفی می کند؟! همین مشکل را محمد تقوی داد زده بود و گفت که ایجنت ها این باشگاه را دوره کرده اند. این اتفاق برای باشگاهی مانند تراکتور خجالت آور است. شما چرا از مردم آذربایجان مایه می گذارید؟ً!

بیات، نماینده حقوقی باشگاه تراکتور، در معرفی خود گفت: بنده مسئول پرونده های خارجی باشگاه تراکتور و ماشین سازی هستم. بنده به واسطه تسلطم روی زبان انگلیسی و قوانین حدود ۷،۸ سال قبل روی یک سری قراردادها مشاوره هایی دادم و اکنون با افتخار می گویم در این زمینه تجربه کسب کرده ام و سابقه مدیریت باشگاه استقلال خوزستان را دارم.

وی در مقابله صبحت های معاون سابق باشگاه استقلال اظهار کرد: خطیر به عنوان مدیر و معاون باشگاه که پولش از بیت المال می آید، دلالی کرد. نهادهای نظارتی به این مسئله ورود کردند و اکنون هم ورود خواهند کرد. سر پرونده شفر، ۴ هفته که مانده بود لیگ تمام شود، وی را به دلیل دلالی اخراج کردند و ۵۵۰ هزار دلار حکم گرفت.

پرونده ایسما هنوز باز است. از منشا بپرسید از او درخواست پول کرده است یا خیر و چه برخوردی با او داشته اند. با استراماچونی چه کار کردند که بخواهند قراردادش را دو برابر کنند.

وی، در ادامه گفت: شما چه مدیری هستی که زنگ زدی به زنوزی و مربی معرفی کردی و گفتی خودت این مربی را به تراکتور می آوری. زنوزی با این مربی صحبت کرده بود و مبلغ ۳۰۰ هزار دلار تعیین شد؛ در نهایت شما به زنوزی گفتی خودم کار واسطه گری را انجام می دهم و به مربی زنگ زدی و گفتی ۶۰۰ هزار دلار برایت قرارداد می بندم. پس با کلمات بازی نکن. شما به اسم مدیر آمدی و دلالی می کنی.

معاون سابق باشگاه استقلال، در مقابل صحبت های بیات اظهار داشت: دوست عزیز مطمئن باش زنوزی را به دادگاه می کشانم و حتماً صحبت خواهم کرد. تمام اتهاماتی که به بنده وارد کرده اند، واهی است. کاری نکنید همه صوت های زنوزی را پخش کنم. سردارهای پوشالی را نسازید. بقای این آدم ها در بحران است. خیلی هم عجیب نیست که اتهامات پوشالی را به دیگران نسبت دهید.

بنده دیگر مصاحبه ای نمی کنم تا انشالله در دادگاه زنوزی را ببینم.

برنامه زنده “از فوتبال چه خبر؟” با اجرای امیرحسین طبرسی پخش شد. این برنامه ساعت ۱۶:۰۵ به مدت ۵۵ دقیقه روزهای شنبه تا پنجشنبه از رادیو ورزش پخش می شود.
انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.