کد خبر : 51661
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
-

انتخاب سازمان نوسازی، به عنوان سازمان برتر حامی پژوهش‌های کاربردی

انتخاب سازمان نوسازی، به عنوان سازمان برتر حامی پژوهش‌های کاربردی
سازمان نوسازی شهر تهران در دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری به عنوان"سازمان برتر حامی پژوهش های کاربردی" برگزیده شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری (مجمع شهری تهران) مشترک بین شهرداری تهران و سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور با رویکرد تاب آوری شهری در آذر ماه سال جاری بصورت مجازی در پنج قالب کتاب، پایان نامه، طرح پژوهشی، طرح های نوآورانه و مقاله برگزار شد.

به منظور بسترسازی تحقق رویکرد “تهران شهری برای همه” دوازدهمین دوره این جشنواره با محوریت تاب‌آوری شهری و با مشارکت نهادها، دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقات و نوآوری شهری، شرکت‌های دانش بنیان، پارک های علم و فناوری، انجمن‌های علمی و با ایده بهره‌برداری از آخرین تولیدات علمی و راهکارهای خلاقانه در حل چالش‌های شهری برنامه‌ریزی شد.

سازمان نوسازی شهر تهران در این رویداد به عنوان “سازمان برتر حامی پژوهش های کاربردی” معرفی شد و ۲ اثر از این سازمان، کتاب “سرگذشت یک خیابان: سیر شکل گیری خیابان سی تیر” و کتاب “محله قیام” شایسته تقدیر شدند.

انتهای پیام/ ۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.