کد خبر : 80826
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
-

امیر آشتیانی: ارتقای سامانه‌های دفاعی از اولویت‌های ماست

امیر آشتیانی: ارتقای سامانه‌های دفاعی از اولویت‌های ماست
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مهمترین اولویت در وزارت دفاع تقویت توان رزم نیروهای مسلح در مواجهه با تهدیدات، ارتقای سامانه‌های دفاعی و تولیداتی است که دنبال می‌کند.
به گزارش سورپرس؛ امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در حاشیه  مراسم تکریم و معارفه وزیران سابق و جدید وزارت دفاع در جمع خبرنگاران گفت: مهمترین اولویت در وزارت دفاع که ماموریت ذاتی آن است تقویت توان رزم نیروهای مسلح در مواجهه با تهدیدات، ارتقای سامانه‌های دفاعی و تولیداتی که الان وزارت دفاع دنبال می‌کند و  نوآوری‌هایی است که در آینده خواهد داشت.

وی افزود: اولویت بعدی وزارت دفاع معیشت و مسکن کارکنان نیروهای مسلح که دنبال می‌کنیم. اولویت بعدی ما بحث تحقیقات است. باید با تحقیقاتی که انجام می‌دهیم فناوری‌های جدید و سلاح‌های جدید را دنبال کنیم و با توجه به این که این مسئولیت در ستاد کل به عهده بنده بوده است، آن را دنبال می‌کنیم که بتوانیم کار نویی را در آینده ارائه دهیم.

امیر آشتیانی: ارتقای سامانه‌های دفاعی از اولویت‌های ماست

وزیر دفاع در پاسخ به پرسشی درباره تعامل با نیروهای مسلح نیز اظهار: بنده چون در همه جاهای نیروهای مسلح مسئولیت داشته‌ام، بنابراین هم در ارتش و هم در ستاد کل نیروهای مسلح و هم با سپاه و نیروی انتظامی و بسیج و همه مجموعه‌های نظامی ارتباط  بسیار نزدیکی دارم که این ارتباط پشتیبانی است کمک می‌کند که کار را با اقتدار بیشتر و سرعت بیشتر دنبال کنیم.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.