کد خبر : 108195
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
-

تمهیدات پلیس راهور برای مراسم ارتحال امام خمینی اعلام شد؛

امکان ترخیص خودرو با قسط‌بندی جرایم

امکان ترخیص خودرو با قسط‌بندی جرایم
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور تمهیدات ترافیکی تعطیلات پایان هفته و مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس، سید کمال هادیان فر روز سه شنبه در حاشیه دیدار مردمی در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ با اشاره به تمهیدات فراهم شده برای مراسم ارتحال امام راحل افزود: در مجموعه حرم مطهر، طرح عملیاتی آماده شده و به زودی اطلاع رسانی می‌شود همچنین جانمایی خودروهای سواری سبک و سنگین در پارکینگ‌ها مشخص شده است.

وی با اشاره به تردد قابل توجه اتوبوس کاروان عزاداران گفت: همه اتوبوس‌هایی که از شمال می‌آیند باید از مسیر هراز و فیروزکوه تردد کنند و تردد اتوبوس‌ها از محور چالوس ممنوع است.

هادیان فر ادامه داد: همچنین اعلام کردیم اتوبوس هایی که به صورت کاروانی حرکت می کنند با اسکورت (محافظت) پلیس همراه باشند تا مشکلی ایجاد نشود.

به گفته وی، همه سازمان‌ها نیز برای اعزام زائران باید از اتوبوس‌های بین شهری استفاده کنند و از تردد اتوبوس سازمان‌هایی که سیستم پایش نداشته‌ باشد، جلوگیری می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با اشاره به برگزاری دیدارهای مردمی خود نیز گفت: ما به طور همزمان نشست‌هایی در همه استان‌ها داریم و همکاران ما در استان‌ها پاسخگوی مردم هستند که البته بیشترین موضوعات مردم درباره گواهینامه، شماره گذاری و تصادفات است.

هادیان فر با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۶۸ میلیون خدمت توسط پلیس راهور به مردم ارائه شد گفت: مردم در حوزه اقتصادی مشکل دارند و تلاش کردیم تا جایی که قانون به ما اجازه دهد با مردم در زمینه جرایم مراعات داشته باشیم.

هادیانفر درباره جرایم مردم نیز گفت: مردم هر میزان مبلغ جریمه دارند می توانند به صورت تدریجی پرداخت کنند و خودروهای بیش از سه میلیون جریمه سریعتر برای پرداخت تدریجی اقدام کنند.

به گفته وی، همه کسانی که وسایل نقلیه آنها در پارکینگ توقیف است و شامل ۲۹۳ هزار دستگاه موتور و ۱۰۹ هزار خودرو می شود، می توانند از طریق اقساط، جرایم خود را پرداخت کنند و حتی کسانی که مشمول توقیفات رسوبی نمی‌شوند نیز می‌توانند با اخذ تعهد، جریمه را به صورت قسطی با هر میزان مبلغ پرداخت کنند.

هادیانفر درباره عدم شماره‌گذاری خودرو نیز گفت: در حال حاضر در انبار ایران خودرو ۷۰ هزار و در انبار سایپا ۶۰ هزار پلاک انباشت داریم. خودرویی که محصول ۱۴۰۰ است شماره شاسی آنها با گروه M شماره شده و باید به سال  ۱۴۰۰ پلاک شود.

به گفته وی، شماره شاسی خودروها در حال حاضر گروه N است و نمی توان خودرویی که یک سال در پارکینگ بوده را به سال ۱۴۰۱ شماره کنیم که خودروسازان باید مبلغی را کسر کنند و خودرو را به سال ۱۴۰۰ به مردم تحویل دهد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.