کد خبر : 85145
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
-

سردار اشتری مطرح کرد؛

امنیت بزرگترین سرمایه ماست

امنیت بزرگترین سرمایه ماست
فرمانده نیروی انتظامی گفت: امنیت سرمایه بزرگی است که در اختیار ملت بزرگ ایران قرار دارد و از امنیت مثال زدنی برخورداریم.

به گزارش سورپرس، سردار حسین اشتری در مراسم صبحگاه مشترک ناجا به مناسبت هفته ناجا که با شعار پلیس هوشمند، امنیت پایدار برگزار شد، افزود: ما هر روز در گوشه و کنار این کشور صاحب جانفشانی ماموران در برخورد با افراد قانون شکن، مجرمان و اشرار هستیم و در این راه نیز شهیدانی تقدیم انقلاب می‌کنیم و این نشان از پاک بازی و آمادگی و نثار جان ماموران برای امنیت کشور است و در این راه نیز بیش از ۱۳ هزار شهید و بیش از ۲۰ هزار جانباز تقدیم کرده ایم.

وی ادامه داد: باید هم بدانیم که این عزیزان سربازان خدمت هستند و باید قدردان شهدا و جانبازان باشیم.

سردار اشتری گفت: امنیت سرمایه بزرگی است که هم اکنون در اختیار ملت ایران قرار دارد و ما از امنیت مثال زدنی و باثباتی برخورداریم و به لطف فرماندهی کل قوا و به برکت خون شهدا و ایثارگری نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج و حضور هوشمندانه مردم در صحنه؛ امنیت بسیار خوبی را داریم و این امنیت را هر روز ارتقا خواهیم داد و حفظ خواهیم کرد.

وی افزود: بیش از ۷ هزار و ۸۵۵ کیلومتر مرز داریم که در تمام نقاط مرزی کشور مرزبانان ما حضور دارند و از این نعمت بزرگ الهی پاسداری می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه به توسعه پلیس هوشمند اشاره کرد و گفت: با هوشمندسازی پلیس می‌توانیم سرعت خدمت رسانی و دقت را افزایش بدهیم و رضایتمندی به نحو مطلوب به جایگاه مناسب برسانیم.

سردار اشتری افزود: نیروی انتظامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون پیشرفت‌های خوبی داشته است و با تلاش کارکنان و نیرو‌ها و مدیران رشد خوبی کردیم و در سال‌های اخیر تحرک نیروی انتظامی و رشد نیروی انتظامی مناسب بوده که یکی از دستاورد‌های آن هوشمندسازی و پلیس هوشمند خواهد بود و بخشی از خدمات پلیس هوشمند هم این هفته به مردم ارایه خواهد شد.

وی ادامه داد: البته هنوز در اواسط راه هستیم و تا رسیدن به نقطه مطلوب که موردنظر مقام معظم رهبری است، فاصله داریم. سردار اشتری افزود: برای رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی باید گام‌های بزرگی را برداریم.

سردار اشتری همچنین گفت:​ قدم‌های خوبی را برای امنیت و پلیس تراز انقلاب اسلامی برداشته ایم و حرفه‌ای شدن پلیس در دستور کار است و باید آموزش‌ها را ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه امروز فرزندان ملت غیور میهن اسلامی ما در لباس سبز، برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی در حال فعالیت هستند. گفت: نیروی انقلابی وجهادی زیادی داریم و باید برای ارتقا و رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

سردار اشتری افزود: جوانان ما هم به لحاظ دینی و اعتقادی در سطح بالایی هستند و آن ارتش و نیروی نظامی موفق خواهد شد که دارای اعتقادات و باور‌های دینی باشد.

وی گفت: خیلی از کشور‌ها بهترین تجهیزات را دارند، اما موفق نمی‌شوند، چون نیرو‌های آن‌ها دارای روحیه معنوی و مردمی نیستند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد:​ نمونه آن حضور ۲۰ ساله آمریکایی‌ها در افغانستان بود که با چه سرشکستگی وحقارتی افغانستان را ترک کردند.

وی گفت: آن‌ها ادعا دارند که جهان را در تسخیر دارند در صورتی که هیچ روحیه معنوی و مردمی آن‌ها ندارند و با این وضع مفتضحانه از کشور افغانستان خارج شدند.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: موتور آموزش در نیروی انتظامی با تمام تلاش برای حرفه‌ای گرایی و تخصصی شدن پیش می‌رود تا بتوانیم با رهنمود‌های مقام معظم رهبری و ستاد کل نیرو‌های مسلح گام‌های موثری را برای ارتقا بیشتر و تربیت نیرو‌های با ارزش به پیش ببریم.

وی ادامه داد: هفته نیروی انتظامی، هفته‌ای است که شاهد افزایش ارتباط با مردم، نخبگان و ارائه خدمات بیشتر به مردم شریف خواهیم بود.

سردار اشتری گفت: خوشبختانه از سال گذشته تا الان هدف گذاری‌های خوبی انجام داده ایم و گام خوبی را برای امنیت هرچه بیشتر برداشتیم و یکی از این کار‌های بزرگ مسئولیت انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و برگزاری انتخابات مجلس خبرگان بود.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: این انتخابات را در حالی گذراندیم که برخی از افراد سعی می‌کردند وضعیت را ناامن جلوه دهند، اما به لطف و عنایت الهی و عنایت رهبری بهترین امنیت را در انتخابات شاهد بودیم.

وی گفت: نیروی انتظامی این ماموریت بزرگ و حساس را به خوبی انجام داد و ما باید این آمادگی‌ها را در نیمه دوم سال حفظ کنیم و آماده برگزاری مراسم ملی باشیم.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.