کد خبر : 139537
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
-

در دومین روز کیش اینوکس ۲۰۲۳ صورت گرفت؛

امضای تفاهم‌نامه بانک صادرات با مرکز مالی ایران و شرکت فولاد مبارکه اصفهان

امضای تفاهم‌نامه بانک صادرات با مرکز مالی ایران و شرکت فولاد مبارکه اصفهان
در دومین روز کیش اینوکس ۲۰۲۳، تفاهم‌نامه همکاری بانک صادرات با مرکز مالی ایران و شرکت فولاد مبارکه اصفهان به امضا رسید.

به گزارش گروه اقتصادی سورپرس به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، تفاهم‌نامه توسعه همکاری کارگزاری بانک صادرات ایران با مرکز مالی ایران با هدف استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی، اجرایی، از طریق تبادل دانش و برقراری ارتباط علمی و آموزشی  همزمان با سی‌امین سالروز تاسیس این کارگزاری به امضای سید هادی ابطحی مدیر عامل کارگزاری بانک صادرات و محبوبه جعفری، مدیرعامل مرکز مالی ایران رسید.

 

همچنین همزمان با آئین گرامیداشت سی‌امین سالگرد تاسیس این کارگزاری که با حضور مهدی محمدی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مهدی اقبالی‌راد معاون شعب بانک صادرات ایران،  مدیران ارشد این بانک و مدیران عامل شرکت‌های تابعه بانک برگزار شد، از سامانه یکپارچه بازاریابی کارگزاری (سیب) در این کارگزاری نیز رونمایی شد.

 

با رونمایی از این سامانه و ایجاد پنل ادمین و همچنین پنل بازاریاب؛ از این پس بازاریابان کارگزاری می‌توانند براحتی از طریق سامانه‌ای که در دست دارند بصورت لحظه‌ای از تعداد و عملکرد زیرمجموعه خود بصورت شفاف مطلع شوند. همچنین گزارش‌های مربوط به فعالیت خود را نیز مشاهده کنند.

 

علاوه بر این امکان تهیه رونوشت و یا به اشتراک گذاری لینک اختصاصی کارگزاری مربوط به بازاریاب مهیا شده است.به همین مناسبت چاپ تمبر اختصاصی کارگزاری نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 

همچنین تفاهم‌نامه توسعه همکاری بانک صادرات ایران و شرکت فولاد مبارکه اصفهان که به امضای مهدی اقبالی‌راد، معاون شعب بانک صادرات ایران و  مهدی کویتی، معاون اقتصادی مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان رسید، توسعه  همکاری‌ها با هدف ارتقای عملکرد و ارائه انواع خدمات مالی و بانکی، پرداخت تسهیلات و تعهدات بر اساس سیاست‌های اعتباری، انتشار اوراق گام، خدمات بانکداری باز، مدیریت وجوه، ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و خدمات متنوع مالی توسط شرکت‌های ابزاری بانک از جمله خدمات کارگزاری، صرافی، بیمه، تامین سرمایه و‌ لیزینگ‌، از مهم‌ترین محورهای این تفاهم‌نامه است.

 

صنعت فولاد کشور به عنوان یکی از صنایع راهبردی و مادر تخصصی، از اهمیت  فراوانی در  اقتصاد کشور برخوردار است و بانک صادرات ایران در تداوم حمایت از بخش‌های مختلف صنعتی، توجه ویژه‌ای به تأمین مالی و ارائه خدمات برای حمایت و  تقویت تولید ، اشتغال و توسعه این صنعت دارد.

 

انتهای پیام/۳۳۳

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.