کد خبر : 96804
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای  المان نوری میدان صنعت به رنگ پرچم افتخار در آمد بسته هستند
-

قاب انقلاب بر سازه‌های شهری منطقه۲ نقش بست؛

 المان نوری میدان صنعت به رنگ پرچم افتخار در آمد

 المان نوری میدان صنعت به رنگ پرچم افتخار در آمد
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲ گفت: در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با فضاسازی محیطی و آذین بندی معابر، پیام های انقلابی بر سازه‌های شهری منطقه نقش بست.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،علیرضا جعفری، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با بیان این خبر گفت: بدین منظور همزمان با فضاسازی محیطی و بهسازی جلوه‌های بصری ، قاب انقلاب بر سازه‌های شهری منطقه نقش بست.

او از اکران مضامین مربوط به انقلاب ۵۷ بر روی سازه های شهری خبر داد و افزود: این پیام ها با هدف اشاعه ارزش های انقلاب همچنین بازآفرینی خاطرات آن دوران برای شهروندان به ویژه نسل انقلاب، اکران شد.

معاون شهردار منطقه۲ گفت: در این راستا ۶۰ سازه شهری به اکران این تصاویر و سایر طرح های انقلابی با محوریت شعار های انقلابی اختصاص یافته است.
او با اشاره به اجرای پویش پرچم افتخار گفت: بنا به دستور مقام معظم رهبری و سیاست های مدیریت شهری در اجرای پویش پرچم افتخار، تلاش داریم تا با مشارکت شهروندان بتوانیم در این پویش مشارکت گسترده ای داشته باشیم.

به گفته جعفری، ضمن اهتزار پرچم افتخار در میادین و معابر اصلی، المان نوری میدان صنعت نیز به رنگ پرچم درآمده است.

جعفری آذین بندی معابر اصلی و میادین با نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در بزرگراه ها، ریسه های پرچمی را ازدیگر اقدامات اجرایی دراین ایام برشمرد و گفت: میادین معابرو پرتردد سطح منطقه از جمله میادین شهید طهرانی مقدم، صنعت، کتاب و…همچنین مساجد و ساختمانهای شهرداری منطقه با ۱۵ هزار متر ریسه پرچم آذین بندی شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.