کد خبر : 139625
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
-

معماری ایرانی_ اسلامی بازار میوه و تره بار شقایق را متفاوت از سایر بازارها کرده؛

افزایش میادین تره و بار منطقه ۱۷ تا سال آینده

افزایش میادین تره و بار منطقه ۱۷ تا سال آینده
  شهردار منطقه ۱۷ گفت: بنا بر برنامه ریزی انجام شده تا سال آینده ۴ بازار میوه و تره‌بار در منطقه ۱۷ احداث خواهد شد.

به گزارش سورپرس، رضا سیفی؛ شهردار منطقه ۱۷ در مراسم بهره‌برداری از دو بازار میوه و تره‌بار شقایق در منطقه ۱۷ و مهستان در منطقه ۲ و آغاز احداث پروژه بازار میوه و تره‌بار فدک در منطقه ۱۷، در قالب هشتاد و یکمین پویش امید و افتخار که صبح امروز با حضور حسین نظری؛ معاون خدمات شهری شهرداری تهران، ایوب فصاحت؛ مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: منطقه ۱۷ تهران به جهت اهدای ۴ هزار شهید در نظام به عنوان دارالشهدا شناخته می‌شود و امروز فرصتی پیش آمد تا با همکاری و همراهی همکارانمان در مجموعه شهرداری تهران (معاونت خدمات شهری و سازمان میادین و تره‌بار) خدمتی را به مردم به منطقه ۱۷ ارائه کنیم.

وی با اشاره به اینکه یک بازار تحت عنوان بازار شقایق افتتاح و یک بازار تحت عنوان فدک به صورت چند منظوره کلنگ‌زنی خواهد شد، گفت: ویژگی بازار شقایق نوع معماری ایرانی اسلامی است که این موضوع مورد توجه است؛ چرا که تاکید شهردار تهران در این دوره در مورد واژه احیای هویت شهر تهران بوده است و این مسئله مورد توجه ما قرار دارد.

شهردار منطقه ۱۷ ادامه داد: تا پایان سال آینده ۴ بازار میوه و تره‌بار در منطقه ۱۷ طبق وعده سازمان میادین میوه و تره‌بار به بهره‌برداری خواهد رسید که در این فرایند شاهد تلاش شبانه‌روزی همکاران‌مان در سازمان میادین میوه و تره‌بار هستیم.

سیفی با اشاره به ویژگی‌های بازار میوه و تره‌بار فدک گفت: این بازار به صورت دو منظوره ساخته خواهد شد، چرا که علاوه بر احداث بازار میوه و تره‌بار شاهد احداث  سالن ورزشی نیز در این مجموعه خواهیم بود.

وی با اشاره به کمبود زمین در سطح مناطق به ویژه مناطق جنوبی جهت احداث مراکز ورزشی، گفت: به همین جهت ما بنا داریم مراکز خود را به صورت دو منظوره (ورزشی و خدماتی) ارائه کنیم و این مسئله می‌تواند منجر به برپایی عدالت در سطح مناطق باشد.

شهردار منطقه ۱۷ همچنین از عرضه کالاهای اساسی در بازارهای میادین و تره‌بار اشاره کرد و گفت: این مسئله می‌تواند منجر به رضایت مردم باشد ضمن اینکه در ماه‌های پایانی سال و نزدیک شدن به سال جدید این مسئله می‌تواند بسیار مهم و اساسی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.