کد خبر : 141288
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
-

افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی

افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: تا سه روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

به گزارش سورپرس؛ سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: تا سه روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۵- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

آسمان تهران هم فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه کمی ابری همراه با غبار محلی، از بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین جمعه با ورود سامانه بارشی دیگری به کشور در شمال غرب و غرب سواحل خزر از طرفی در جنوب غرب در بوشهر، برخی نقاط فارس و جنوب خوزستان بارش پیش‌بینی می‌شود و در پنج روز آینده خلیج فارس مواج خواهد بود.

امروز هم فقط بخش‌هایی از استان‌های ایلام، لرستان، شرق کرمانشاه، جنوب همدان، خوزستان، یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، رگبار و گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت خواهد داشت و در مناطق مستعد گردوخاک و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف رخ می‌دهد.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.