کد خبر : 135607
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
-

افزایش ایمنی ورودی و خروجی خیابان ملاصدرا

افزایش ایمنی ورودی و خروجی خیابان ملاصدرا
عملیات ایمن سازی ورودی و خروجی خیابان ملاصدرا منشعب از بزرگراه چمران جنوب با هدف افزایش ضریب ایمنی، کاهش تصادفات و هدایت درست جریان ترافیکی انجام شد.
به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲؛ محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه اظهار کرد با توجه به اهمیت بحث ایمنی در بزرگراههای پایتخت به ویژه در ورودی و خروجی ها که نقش مهمی در هدایت جریان ترافیکی دارند عملیات ایمن سازی ورودی و خروجی خیابان ملاصدرا منشعب از بزرگراه شهید چمران جنوب با هدف افزایش ضریب ایمنی، کاهش تصادفات و هدایت درست جریان ترافیکی انجام شد.
وی افزود: براساس بازدیدهای میدانی صورت گرفته اختلاف سطح ورودی و خروجی ملاصدرا و همچنین شعاع انحناء قوسهای رمپ و لوپ که احتمال خطر سقوط راکبین و عابرین ایجاد کرده بود و همچنین تردد در عرض این شبکه بزرگراهی به عنوان عوامل حادثه خیز شناسایی شد. کریمی گفت: در همین راستا به منظور افزایش ضریب ایمنی ۱۵۰ عدد نیوجرسی با ارتفاع ۱٫۵ متر توسط اکیپ اجرایی نصب شد.
معاون حمل و نقل ترافیک منطقه در ادامه با اشاره به نصب نیوجرسی و راه کارهای نظارتی یاد شده اذعان داشت امیدواریم با این اقدام شاهد ارتقای ایمنی این محور باشیم.
افزایش ایمنی ورودی و خروجی خیابان ملاصدرا
انتهای پیام/۱۰۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.