کد خبر : 125998
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
-

مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش:

افتخار نزاجا پرورش ستاره‌های ورزشی کشور

افتخار نزاجا پرورش ستاره‌های ورزشی کشور
سرهنگ مسیب‌زاده گفت: نیروی زمینی ارتش نگاه ویژه‌ای به ورزش و تندرستی کارکنان دارد و مهد پرورش جوانان ورزشکار و قهرمان است.

به گزارش سورپرس، سرهنگ چنگیز مسیب‌زاده، مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش در همایش تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان و ورزیده‌ترین یگان‌های این نیرو، با بیان این که توسعه ورزش‌های همگانی و قهرمانی از راهبرد‌های کلان در این نیرو است، گفت: مدیریت قوی، انسجام و برخورداری از زیرساخت‌های مناسب، برخورداری از منابع انسانی با نشاط، سالم و پای کار را در پی خواهد داشت.

وی با تأکید بر این که نیروی زمینی ارتش مهد پرورش جوانان ورزشکار و قهرمان است، اظهار داشت: هدف اصلی حفظ آمادگی جسمانی کارکنان در جهت ارتقای توان رزمی است و به همین سبب با تلاش و کوشش فراوان، در همه ابعاد ورزشی در نیروی زمینی ارتش پیشرفت داشته‌ایم.

مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: کارکنان ارتش باید از توان بدنی و جسم سالم برخوردار باشند که به لطف خداوند یگان‌های نیروی زمینی ارتش بستر‌های مناسبی برای ورزش کارکنان ایجاد کرده است.

مسیب‌زاده با اشاره به بالابردن سرانه ورزشی برای کارکنان نزاجا، عنوان کرد: نیروی زمینی ارتش نگاه ویژه‌ای به ورزش و تندرستی کارکنان دارد چرا که آمادگی جسمی و بدنی، رکن اصلی توان رزمی یک فرد نظامی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ورزش و پرورش قوای جسمانی علاوه بر نشاط و تندرستی، سلامت فکری و روانی را نیز در پی دارد و امروز یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین مسائل در نیروی زمینی ارتش، توجه به امر ورزش، ارتقای توان رزمی و افزایش آمادگی جسمانی است.

 

انتهای پیام/۱۰۱

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.