کد خبر : 114271
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
-

اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان به مسابقات جهانی در هاله‌ای از ابهام

اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان به مسابقات جهانی در هاله‌ای از ابهام
تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان برای نخستین بار در تاریخ موفق شد سهمیه جهانی را کسب کند، اما فدراسیون جانبازان و معلولین تصمیمی برای اعزام این ورزشکاران به مسابقات جهانی ندارد.

به گزارش سورپرس، تیم ملی زنان بسکتبال با ویلچر ایران برای نخستین بار در تاریخ موفق شد سهمیه جام جهانی را کسب کند، اما صحبت‌هایی مبنی بر عدم اعزام این ورزشکاران به مسابقات جهانی به گوش می‌رسد که رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: عدم اعزام تیم ملی بسکتبال زنان به مسابقات قهرمانی یک مسئله فنی، تخصصی و داخلی خود فدراسیون بوده و در واقع مسائل فنی ملاک این تصمیم‌گیری بوده است. ته تلاش ما این است که با تشکیل اردو آمادگی بازیکنان را برای مسابقات پاراآسیایی بیشتر کنیم.

گرچه این تصمیم‌گیری به نظر رئیس فدراسیون درست است، اما باید این را در نظر گرفت که بازیکنان برای کسب سهمیه جهانی تلاش زیادی کرده‌اند و حتی با آسیب‌هایی نیز مواجه شدند که این عدم اعزام باعث بی انگیزه شدن آنها می‌شود.

فدراسیون جهانی جانبازان و معلولین ۱۰ روز آینده را به ایرانی‌ها فرصت داده تا نظر خود را برای شرکت در مسابقات جهانی اعلام کنند که باید دید آیا تجدید نظری در فدراسیون جانبازان و معلولین رخ خواهد داد یا خیر.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.