هوادار هرچند در ادامه برای گلزنی حملاتی روی دروازه حریف ترتیب داد اما این حملات بی تاثیر بود. استقلال هم با هجوم یامگا در دقایق پایانی دو موقعیت خوب گلزنی به دست آورد که این فرصتها از دست رفت.

پیروزی استقلال در بازگشت «ساپینتو»/ صعود آبی‌ها به رده دوم جدول

 

استقلال بدون تلفات به دربی رسید

حسن اکرمی داور این مسابقه به سعید مهری و محمد محبی از استقلال و نیما انتظاری از هوادار کارت زرد نشان داد تا آبی پوشان هم بدون محروم به بازی هفته دوازدهم مقابل پرسپولیس برسند. این دربی بعد از پایان فینال جام جهانی برگزار خواهد شد.

پیروزی استقلال در بازگشت «ساپینتو»/ صعود آبی‌ها به رده دوم جدول

تیم ساپینتو در انتظار برگزاری سوپرجام

مسابقات لیگ برتر از امروز جمعه به دلیل شروع اردوی بلندمدت تیم ملی تا جام جهانی قطر تعطیل می‌شود. با این حال استقلال به کارش ادامه می‌دهد. این تیم که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شده بود، روز ۱۱ آبان در مسابقه سوپرجام به مصاف نساجی مازندران قهرمان فصل گذشته جام حذفی می‌رود. این بازی به میزبانی ورزشگاه باهنر کرمان برگزار خواهد شد.

به گزارش سورپرس؛ در سایر دیدارهای امروز مس رفسنجان و سپاهان به تساوی بدون گل رضایت دادند. آلومینیوم در اراک دست به کار مهمی زد و تیم موفق نساجی در هفته های اخیر را با ۳ گل بدرقه کرد. در اخرین دیدار جمعه شب ذوب آهن اصفهان با حساب ۵ بر یک نفت مسجد سلیمان را در هم کوبید تا با ۱۳ امتیاز به رده نهم جدول صعود کند.