کد خبر : 134036
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۵۲
-

استقلال برای جذب بیرانوند ۲ رقیب داخلی پیدا کرد

استقلال برای جذب بیرانوند ۲ رقیب داخلی پیدا کرد
وکیل علیرضا بیرانوند با انتقاد از مدیریت باشگاه پرسپولیس، گفت: آقایان عوام‌فریبی می‌کنند و فسخ قرارداد بیرانوند کاملا قانونی بود.

به گزارش سورپرس؛ مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند، در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره فسخ قرارداد این دروازه‌بان، گفت: قرارداد بیراوند ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون است که با آپشن‌ها ۱۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌شود. تا قبل از اخطار اول، پرداختی پرسپولیس ۵۵درصد یعنی حدود ۱۰ میلیارد بود.بعد از اخطار دوم، دیروز ۷۰۰ میلیون واریز شد و ۷ میلیارد مطالبات باقی‌مانده بیرانوند از پرسپولیس است.

سلیمانی درباره اخطارهای بیرانوند به باشگاه برای دریافت مطالباتش، اظهار کرد: اخطار دوم یعنی بیرانوند نمی‌خواهد فسخ کند اما بعد از یک هفته مطالبات وازیر نشد و این یعنی بی‌احترامی و ریا و همان چیزی است که آقای درویش گفت.

وی با بیان اینکه ۱۰ روز پس از اخطار دوم و پرداخت نشدن مطالبات، قصور باشگاه را ثابت می‌کند و فسخ موجه می‌شود، تصریح کرد: حق را به باشگاه پرسپولیس می‌دهیم که شکایت کند، قطعا کمیته وضعیت، استیناف و دادگاه عالی ورزش تشخیص می‌دهند که فسخ قانونی بوده است.

سلیمانی درباره جلسه دو روز پیش درویش با بیرانوند که پایان خوشی داشته است، گفت: یکسری صحبت‌هایی شد و قرار شد مطالبات واریز کنند اما این اتفاق نیفتاد و بیرانوند گفت که به من بی‌احترامی شده است. احترام باید عملی باشد و همه چیز حرف نیست.

وی افزود: بیرانوند درآمد دیگری غیر از فوتبال ندارد و با پرداخت نشدن مطالبات، امور زندگی مختل می‌شود و او مجبور شد وام بگیرد. اگر اخطار سوم را می‌داد توهین به خودش بود، ۵ میلیارد مگر پولی است که باشگاه پرسپولیس به بیرانوند پرداخت نکرد.

سلیمانی در واکنش به شایعاتی که درباره تقاضای بیرانوند برای افزایش قراردادش برای فصل آینده به گوش می‌رسد، گفت: بیرانوند قرارداد اضافه نمی‌خواهد و به باشگاه گفته است همین طلب من را بدهید. البته گلر ذخیره تیم‌ دیگری بیشتر از بیرانوند می‌گیرد. حرف‌های مانند عشق قلبی و … تاثیر ندارد این حرف‌ها برای دهه ۶۰ است و زندگی خرج دارد.بیرانوند در عمل دوست داشتن پرسپولیس را ثابت کرده و مطرح کردن برخی حرف‌ها عوام‌فریبی است.

وی با رد مذاکره با استقلال قبل از فسخ قرارداد، اظهار کرد: مطمئن بودیم که فسخ ما قانونی است و دعوایی با کسی نداریم. قبل از فسخ با استقلال مذاکره نکردیم اما بعد از آن تماس‌های زیادی داشتیم و علاوه بر استقلال، دو باشگاه داخلی دیگر هم پیشنهاد دادند که مبلغ آنها از استقلال بیشتر است.

سلیمانی با اشاره به روند مذاکرات استقلال با بیرانوند، گفت: صحبت‌هایی شده و امشب قرار شد با بیرانوند صحبت کنم و خودش مطمئنا بهترین تصمیم را می‌گیرد که آینده فوتبالی او لطمه نبیند.

وی در پایان درباره پیشنهادات خارجی بیرانوند هم تصریح کرد: بیرانوند از لیگ ترکیه پیشنهاد رسمی دارد و پیشنهاد از عربستان در حد حرف است.

انتهای پیام/ ۲۸۰

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.