کد خبر : 133446
تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
-

مهدی قایدی:

از عربستان و تیم فرهاد مجیدی پیشنهاد دارم/ ساپینتو اشتباه داشت

بازیکن تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه ریکاردو ساپینتو سرمربی فصل گذشته این تیم اشتباهاتی داشت، گفت: از عربستان، قطر و تیم فرهاد مجیدی پیشنهاد دارم ولی به یک شرط دوست دارم در استقلال بمانم.

به گزارش سورپرس، مهدی قایدی بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: دیروز با حجت کریمی سرپرست باشگاه صحبت کردم و در حال حاضر بازیکن شباب الاهلی هستم و قراردادم با استقلال به پایان رسیده است. صحبت‌هایی درباره ادامه حضور در استقلال در حال برگزاری است.

وی در خصوص اخراج ساپینتو در دربی اظهار کرد: بعد از دربی با ساپینتو صحبت نکردم. او خیلی مربی خوبی بود و نمی‌دانیم چرا در دربی اخراج شد. یکسری اشتباهات هم داشت. بودنش در دو بازی می‌توانست کمک کند. در دربی اگر اخراج نمی‌شد خیلی به ما کمک می‌کرد.

بازیکن استقلال در خصوص اینکه چرا نتوانست در دربی مثل تمام بازی‌ها بدرخشد و اینکه آیا این موضوع به عملکرد دانیال اسماعیلی فر مدافع پرسپولیس ارتباط دارد، اظهار کرد: دربی با همه بازی‌ها متفاوت است. هم باید خوب استراحت کنید هم ذهنیتتان برای این بازی باشد. قبل از دربی بچه‌های تیم یکدل شده بودیم که برنده شویم. نمی دانم چرا دربی آخر این اتفاق افتاد.

قایدی تاکید کرد: دانیال بازیکن خوب و قابل احترامی است و دوستش دارم. دربی را بد شروع کردیم. گل تقریباً زودهنگامی خوردیم. می‌توانستیم به بازی برگردیم. چند موقعیت داشتیم مثل موقعیت تک به تک خودم. وقتی چرخیدم یک لحظه جلویم سیاهی دیدم. نمی‌دانستم علیرضا بیرانوند از روی خط دروازه جلو می‌آید. یک لحظه جلویم سیاهی دیدم. چیز عجیب و غریبی بود.

از عربستان و تیم فرهاد مجیدی پیشنهاد دارم/ ساپینتو اشتباه داشت

وی درباره کری خوانی بیرانوند و اینکه گفته بود در تیم ملی بازیکنان استقلال باید برایش چایی بیاورند اظهار کرد: کری جزوی از فوتبال است ولی یک حدی دارد. مردم تا یک جایی می‌پذیرد و بعد از آن بی احترامی می‌شود. علی (بیرانوند) یکی از دروازه بان های خوب ما است و می‌تواند به تیم ملی در سال‌های آینده خیلی کمک کند. حرکتی هم کرد که شاید به خاطر جو و فضا بوده است. عذرخواهی هم کرد. در تیم ملی بد آسیب دید. نزدیکش بودم و مصدومیتش وحشتناک بود.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.