کد خبر : 123612
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
-

اجرای 19 پروژه‌ عمرانی در منطقه 12:

از سرگیری ساخت ورزشگاه امامزاده یحیی/ افتتاح بوستان سجادی در دهه فجر

از سرگیری ساخت ورزشگاه امامزاده یحیی/ افتتاح بوستان سجادی در دهه فجر
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری منطقه ۱۲ از پیگیری روند ساخت و بازدید مستمر از 19 پروژ‌ه عمرانی منطقه به صورت هفتگی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس  به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه ۱۲، حمید نظری، معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای این منطقه ضمن بازدید از روند اجرای پروژه‌های احداثی منطقه، گفت: پیگیری و بازدید از پروژ‌ه‌های فعال، هر هفته به صورت مستمر و هفتگی با هدف آگاهی از درصد پیشرفت و صحت‌سنجی ساخت و بازسازی پروژه‌ها انجام می‌پذیرد.

نظری با اشاره به بازدیدهای هفته گذشته از این پروژه‌ها افزود: در هفته گذشته از روند اجرای پروژه‌های «مجموعه ورزشی امامزاده یحیی (ع)»، «بوستان سجادی» و «ساختمان خدمات شهروندی» در دو محله هرندی و سنگلج، بازدید شد.

وی در مورد احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی (علیه‌السلام) بیان کرد: این پروژه به‌تازگی دوباره فعال شده و ساخت این مجموعه ورزشی که به مدت ۶ سال متوقف شده بود، هم‌اکنون دوباره از سر گرفته شده است که به امید خدا با تأمین اعتبار و نقدینگی لازم تا اواخر سال آینده افتتاح خواهد شد و در خدمت شهروندان قرار خواهد گرفت.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای قلب طهران ادامه داد: ️بوستان سجادی نیز از دیگر پروژه‌های در حال احداث است که کف‌سازی، نصب وسایل بازی، اجرای فضای سبز و بازسازی آب‌نمای به پایان رسیده و مراحل نهایی ساخت آن در حال انجام است که ان‌شاءالله در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

نظری در پایان به احداث دو ساختمان خدمات شهروندی در دو محله هرندی و سنگلج اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از پروژه‌های شاخص منطقه، راه‌اندازی این دو ساختمان است که ساخت آنها ۷۰ درصد پیشرفت داشته و جزو پروژه‌هایی‌اند که در ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری افتتاح خواهند شد.

از سرگیری ساخت ورزشگاه امامزاده یحیی(ع)/افتتاح بوستان سجادی در دهه فجر

گفتنی است بیش از ۱۹ پروژه‌ احداثی شاخص منطقه ۱۲ هم‌اکنون فعال‌اند و در مراحل ساخت و بازسازی قرار دارند.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.