کد خبر : 25279
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
-

به منظور مقابله با کرونا و از سوی شهرداری منطقه ۲ انجام شد؛

ارسال دومین محموله کمک‌های تجهیزات بهداشتی به بیمارستان‌ها

ارسال دومین محموله کمک‌های تجهیزات بهداشتی به بیمارستان‌ها
شهرداری منطقه2 در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود در رفع دغدغه‌های کادر بهداشت و درمان، دومین محموله کمک‌های تجهیزات بهداشتی و دستگاه واترجت را به بیمارستان های میلاد و حضرت رسول(ص) اهدا کرد.

گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ، رسول کشت پور، شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: دومین محموله کمک‌های تجهیزات بهداشتی برای مقابله با بیماری کوئید ۱۹ برای توزیع در بیمارستان‌ها توسط ستاد مقابله با بیماری کرونا در منطقه۲ تهیه شد.

وی افزود: این تجهیزات بهداشتی شامل ۵۰۰لیتر محلول ضد عفونی کننده،۵۰عدد شیلد ، ۵۰عدد عینک ، ۱۲۰۰ عدد دستکش و سایر اقلام ضروری همچون ماسک و…برای استفاده در بیمارستان‌ها است.

کشت پور با بیان اینکه بیمارستان ها و مراکزدرمانی مسئولیت تامین و تضمین سلامت مراجعه کنندگان را دارند افزود: بر همین اساس مدیریت منطقه ۲ در راستای مسئولیت اجتماعی خود در صیانت از سلامت شهروندان ، علاوه بر اهدای تجهیزات بهداشتی به بیمارستان ها، دو دستگاه واترجت جهت شستشو و ضدعفونی مکانیزه به بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) اهدا کرد.

شهردار منطقه۲ بیان داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا یکی از نگرانی‌های اصلی تأمین تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی بود که مدیریت شهری تلاش دارد در این زمینه همراه کادر درمانی و محافظان سلامت باشد.

گفتنی است، این محموله دومین محموله اهدایی ستاد مقابله با کرونا منطقه۲ پایتخت است و نخستین محموله نیز چندی پیش به بیمارستان های مدرس ، میلاد، حضرت رسول (ص) تحویل شد.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.