کد خبر : 134808
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
-

ترانسفرمارکت تیم‌های 500+ میلیاردی را فیلتر کرد

ارزشمندترین اسکوادهای ایران برای این چهار مربی!

ارزشمندترین اسکوادهای ایران برای این چهار مربی!
ارزش تقریبی بازیکنان شاغل در لیگ برتر، رده‌بندی قیمتی‌ترین تیم‌های فوتبال ایران را مشخص کرده است.

به گزارش  گروه ورزشی سورپرس به نقل از ورزش سه، تب بازار تابستانی فوتبال ایران در حالی هر روز هفته با شایعات و اخبار نقل و انتقالاتی بالا و پایین می‌شود که به طور جدی ذائقه هواداری دنبال‌کنندگان فوتبال ایران در سال‌های اخیر تغییر پیدا کرده و حمایت‌ طرفداران از تیم‌های مورد علاقه‌شان بیشتر از آنکه به سمت تمجید پیش برود، به این سو رفته که با استخفاف بازیکنان‌شان سعی در ضعیف‌تر نشان دادن اسکواد تیم خود داشته باشند.

موضوعی که بهانه‌ای شد تا در این مطلب به ارزش نسبی تیم‌های حاضر در لیگ برتر پرداخته و آنها را بر اساس یک پارامتر مشخص که همان قیمت بازیکنان است، رده‌بندی کنیم.

با صحبت از قیمت بازیکن و باشگاه، پای ترانسفرمارکت به عنوان مرجعی قابل استناد در سطح بین‌المللی به ماجرا باز می‌شود و پس از بررسی لیست ارزشمندترین بازیکنان شاغل در فوتبال ایران، حالا بر اساس این سایت، به بررسی ترتیبی ارزشمندترین تیم‌های فوتبال حاضر در لیگ برتر می‌پردازیم.

ارزشمندترین اسکوادهای ایران برای این چهار مربی!

* پرسپولیس (۱۴٫۳۵ میلیون یورو)

قهرمان فصل گذشته فوتبال ایران در حال حاضر ارزشمندترین اسکواد لیگ را به خود اختصاص داده و با ستاره‌های پرتعداد خود، در صدر این فهرست قرار گرفته است. محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند، سعید صادقی و میلاد سرلک، پنج ستاره گران‌قیمت پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر هستند.

1899584

* استقلال (۱۲٫۱۰ میلیون یورو)

آبی‌پوشان پایتخت که با از دست دادن محمد محبی و مهدی قایدی شاهد کاهش ارزش ترکیب خود هستند، دومین تیم ارزشمند فوتبال ایران بر اساس انتخاب ترانسفرمارکت است. آبی‌ها در حال حاضر تنها دو بازیکن میلیون یورویی در ترکیب خود دارند و پس از مهرداد محمدی و کوین یامگا، پیمان بابایی، آرمین سهرابیان و روزبه چشمی سه بازیکن گران‌قیمت دیگر این تیم را تشکیل داده‌اند.

1899583

* سپاهان ( ۱۰٫۸۳ میلیون یورو)

طلایی‌پوشان اصفهان که فصل گذشته با ژوزه مورایس پرتغالی رتبه دوم لیگ برتر را به خود اختصاص دادند، در حال حاضر سومین تیم ارزشمند لیگ را در اختیار دارند که امید نورافکن و رضا اسدی با ۱٫۲ میلیون یورو، شهریار مغانلو با یک میلیون یورو و پیام نیازمند و میلاد زکی‌پور با ۷۵۰ هزار یورو، ارزشمندترین بازیکنان این اسکواد را شامل می‌شوند.

1899582

* تراکتور (۱۰٫۳۵ میلیون یورو)

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، چهارمین اسکواد ارزشمند لیگ برتر ایران را در اختیار پاکو خمس قرار داده تا در فصل آینده یک مدعی جدی قهرمانی در تبریز حاضر باشد. تیمی که ریکاردو آلوز را با ارزش یک و نیم میلیون یورویی در راس بازیکنان ارزشمند خود می‌بیند و پس از او، گوستاوو واگنین، آلوارو خیمنز، حسین پورحمیدی و عارف آقاسی، چهار بازیکن شاخص این تیم به شمار می‌روند.

1899581

گفتنی است پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور در حالی چهار رده اول لیست ارزشمندترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر ایران را به خود اختصاص داده‌اند که پس از این چهار تیم، گل‌گهر سیرجان، ذوب‌آهن اصفهان، ملوان بندرانزلی، مس رفسنجان، فولاد خوزستان، شمس‌آذر قزوین، آلومینیوم اراک، نساجی مازندران، پیکان تهران، استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان و هوادار، جایگاه‌های بعدی این صف‌بندی را پر کرده‌اند.

رده‌بندی‌ای که در صورت نگاه واقع‌بینانه هواداران به آن، شاید توقعات دوستداران تیم‌های حاضر در فوتبال ایران از جایگاه تیم‌های محبوب‌شان در پایان فصل، رنگ و بوی منطقی به خود بگیرد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.