کد خبر : 94111
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
-

اردوی تیم‌ملی پارادو و میدانی میزبان ورزشکاران خوزستانی

اردوی تیم‌ملی پارادو و میدانی میزبان ورزشکاران خوزستانی
نائب رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولان خوزستان از برگزاری اردوی تیم‌ملی پارادو و میدانی با حضور ۳۰ ورزشکار از بهترین‌های آسیا و المپیک خبر داد.

به گزارش سورپرس، زهرا کرم‌زاده، نائب رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولان خوزستان با بیان اینکه اولین اردوی تیم‌ملی پارا دو میدانی جهت اعزام به مسابقات پاراآسیایی هانژو چین در حال برگزاری است، افزود: این اردو با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان شرایط خوب و ایده آلی را سپری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ ورزشکار به سرمربیگری بهمن رضایی و همچنین حضور ۴ مربی زن و ۷ مربی مرد در اهواز پیگیری می‌شود، اظهار داشت: همچنین ۵ ورزشکار خوزستانی به نام‌های امان‌الله پاپی، صادق بیت‌سیاح، هاشمیه متقیان، حنان کعب‌عمیر و الهام صالحی در این اردو حضور دارند.

کرم زاده با بیان اینکه بنده و مهدی فارسی نیز به عنوان مربی در این اردو حضور داریم، تصریح کرد: خوزستان ۳ دوره از اردوی آمادگی تیم‌ملی پارادو و میدانی را دی، بهمن و اسفندماه میزبانی می‌کند و زمان هر اردو نیز ۲۰ روز خواهد بود.

نائب رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولان خوزستان بیان داشت: امیدوارم با توجه به رقابت‌هایی که در اردیبهشت‌ماه پیش‌رو داریم، خوزستانی‌ها با ثبت رکورد‌های خوب بتوانند به لیست نفرات اعزامی به مسابقات پاراآسیایی هانژو چین اضافه شوند.

 

انتهای پیام/۱۱۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.