کد خبر : 21678
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
-

یک نماینده مجلس:

ارائه گزارش مبارزه با قاچاق کالا و ارز طولانی شد

ارائه گزارش مبارزه با قاچاق کالا و ارز طولانی شد
رئیس هیئت تفحص از روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: مشکلات روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز سبب طولانی شدن ارائه آن شده است.

به گزارش سورپرس، احمد انارکی محمدی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تاخیر در قرائت گزارش تحقیق و تفحص از روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: بعد از اینکه تحقیق و تفحص از روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار مجلس آمد، اعضای آن مشخص و تحقیقات ما آغاز شد.

او افزود: در واقع قاچاق کالا و ارز موضوعی فرای قوه‌ای است که دستگاه‌های مختلفی مسئول رسیدگی به آن هستند.

او افزود: بیش از ۲۰ دستگاه عضو ستاد تحقیق و تفحص از روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز هستند، ما در این تحقیق و تفحص بیشتر به سمت رسیدگی به نیاز‌ها، چالش‌ها و مشکلات این عرصه رفتیم و همین امر هم موجب طولانی شدن گزارش تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز شده است.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از روند مبارزه با قاچاق کالا ادامه داد: یکی از مشکلات ما در روند مبارزه با قاچاق و کالا و ارز این بود که دستگاه‌های مختلف تکالیف قانون خود را انجام نداده بودند و همچنین همه دستگاه ها با هم بحث سامانه‌ها را اجرا نکردند. این‌ چنین موضوعاتی منجر به برگزاری جلسه ای با دستگاه‌های مختلف امنیتی، لشکری و کشوری شد و در نهایت در روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز به نتیجه رسیدیم و گزارشی را ارائه کردیم.

انارکی محمدی تصریح کرد: ارائه گزارش مبارزه با قاچاق کالا و ارز کمی طولانی شد و نیمه دوم سال گذشته این گزارش را به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارسال کردیم، هفته گذشته بنده از رئیس مجلس پیگیر قرائت این گزارش شدم و قرار شد که در صحن علنی این هفته قرائت شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.