کد خبر : 76848
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
-

ارائه گزارش عملکرد تسهیلات اشتغال روستایی به رئیس سازمان برنامه و بودجه

ارائه گزارش عملکرد تسهیلات اشتغال روستایی به رئیس سازمان برنامه و بودجه
دکتر نوراله‌زاده در تشریح عملکرد صندوق در حوزه روستاها گفت: صندوق کارآفرینی امید از گذشته در خصوص پرداخت تسهیلات به روستاییان فعالیت داشته و پس از پرداخت تسهیلات روستایی از منابع صندوق توسعه ملی، روند پرداخت به روستاییان شدت گرفته و با قوت در حال اجرا است.

به گزارش سورپرس؛ در این جلسه که با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد، پرداخت تسهیلات به روستاییان مورد بررسی قرار گرفت.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی ضمن ارائه گزارشی جامع در خصوص روند پرداخت تسهیلات در بخش اشتغال پایدار روستایی، به بررسی عملکرد بانک‌های عامل پرداغخت این تسهیلات پرداخت.

نوراله زاده در تشریح عملکرد صندوق در حوزه روستاها گفت: صندوق کارآفرینی امید از گذشته در خصوص پرداخت تسهیلات به روستاییان فعالیت داشته و پس از پرداخت تسهیلات روستایی از منابع صندوق توسعه ملی، روند پرداخت به روستاییان شدت گرفته و با قوت در حال اجرا است.

پس از ارائه گزارش نوراله زاده، نوبخت تلاش‌های صورت گرفته در اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی را ستودنی دانست و گفت: از فعالیت‌های صندوق کارآفرینی امید بسیار سپاسگزاریم. صندوق در مجموعه دولت نهاد زحمتکش و خوشنامی است و جا دارد از این مجموعه تقدیر به‌عمل آید.

مدتی است که صندوق کارآفرینی امید بر توسعه و توانمندسازی جوامع روستایی تمرکز کرده و بخش عمده تسهیلات را در این مناطق پرداخت می کند.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.