کد خبر : 15131
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۸:۴۳
-

با همکاری شهرداری تهران و سازمان نظام روان شناسی؛

ارائه خدمات مشاوره آسیب های روان شناختی کرونا

ارائه خدمات مشاوره آسیب های روان شناختی کرونا
مدیرکل سلامت شهرداری تهران، از اعلام آمادگی ۱۱۳ نفر از مشاوران و روان شناسان سازمان نظام روان شناسی برای ارائه خدمات روان شناختی و مشاوره‌ای در کنترل بحران کرونا خبر داد.

به گزارش سورپرس؛ زینب نصیری، اظهار داشت: تا کنون ۱۱۳ نفر از مشاوران و روان شناسان که همه دارای پروانه سازمان نظام روانشناسی هستند، برای همکاری با شهرداری تهران اعلام آمادگی کرده‌اند که در قالب کار داوطلبانه در زمینه مشاوره و روانشناسی به مردم خدمت‌رسانی کنند.

به گفته وی، افراد داوطلب سازمان نظام روان شناسی می‌توانند علاوه بر خدمات مشاوره‌ای، در زمینه تولید محتواهای مرتبط با سلامت روانی جامعه و ارتباط با گروه های در معرض آسیب روانی با شهرداری همکاری کنند.

نصیری با بیان اینکه شهرداری در حال تعریف زمینه‌های کار و همکاری با این افراد است، افزود: تعداد کسانی که برای فعالیت داوطلبانه در زمینه روان شناسی اعلام آمادگی کرده اند، قابل توجه است.

وی ادامه داد: شهرداری از این اقدام استقبال می‌کند و زمینه‌های همکاری مشترک با این روان شناسان و مشاوران به زودی فراهم خواهد شد.

نصیری گفت: سامانه ١٣٧ شهرداری تهران نیز آماده دریافت اعلام آمادگی شهروندان در خصوص انجام کار داوطلبانه در این روزها است.

انتهای پیام/ ۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.