کد خبر : 97365
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۱۶
-

با مشارکت خیرین انجام گرفت؛

ارائه خدمات سلامت رایگان به ۸۵۰ نفر از شهروندان در منطقه ۱۶

ارائه خدمات سلامت رایگان به ۸۵۰ نفر از شهروندان در منطقه ۱۶
شهردار منطقه ۱۶، گفت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر، در درمانگاه فوریتی موقت در مدرسه صادقین محله خزانه شهید بخارایی یادبود شهید آزاده حسین پیراینده خدمات درمانی رایگان به بیش از ۸۵۰ نفر از شهروندان کمتر برخوردار و لازم التوجه ارائه شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶،سید مرتضی روحانی با اعلام این خبر گفت: این درمانگاه فوریتی موقت به همت گروهی از خیرین، اعضای شورایاری و همکاری شهرداری ناحیه ۳ دایر شده و گامی ارزنده در جهت خدمات رسانی به مردم شریف این منطقه است و از همه کسانی که برای برپایی این درمانگاه تلاش و همکاری نموده اند تشکر و قدردانی می کنم، وی همچنین برپایی این درمانگاه ها را باعث زنده نگه داشتن روحیه جهادی در بین پزشکان و ترویج روحیه ایثار در سطح جامعه دانست.

هادی ملازاده شهردار ناحیه ۳، نیز در این باره اظهار داشت: درمانگاه موقت تخصصی با ۱۴ پزشک در رشته های قلب، داخلی، اطفال، جراحی عمومی، گوش و حلق و بینی، کلیه و مجاری ادراری، مغز و اعصاب، ارتوپدی، چشم پزشکی و پزشکی عمومی خدمات درمانی را به صورت رایگان ارائه می دهد، حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در این درمانگاه موقت داوطلبانه و با عشق و علاقه خود آنان صورت گرفت و موجب انس و الفت بیشتر بین آنان، مردم و تقویت روحیشان شد.

وی افزود: این درمانگاه همه خدمات پزشکی شامل ویزیت، دارو، ارجاع جهت عمل جراحی به بیمارستان ها و سایر اقدامات پزشکی را به صورت رایگان به شهروندان ارائه کرد و بیش از ۸۵۰ نفر از شهروندان ویزیت شدند.

شایان ذکر است؛ مادر شهید پیراینده با حضور در مدرسه صادقین با اهدای شاخه های گل از پزشکان حاضر به دلیل این فعالیت های خیرخواهانه تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.