کد خبر : 70361
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
-

خداحافظی مدافع عنوان قهرمانی با جام حذفی؛

ادامه موفقیت‌های آلومینیوم با منصوریان با برتری برابر تراکتور

ادامه موفقیت‌های آلومینیوم با منصوریان با برتری برابر تراکتور
تیم فوتبال آلومینیوم اراک در ادامه روند موفقیت های خود با علیرضا منصوریان این بار موفق شد مدافع عنوان قهرمانی را از جام حذفی کنار بزند.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس؛  در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور از ساعت ۱۸ تیم فوتبال آلومینیوم اراک در ورزشگاه تختی این شهر به قضاوت یاسر همرنگ به مصاف تراکتور تبریز رفت که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر شاگردان علیرضا منصوریان همراه بود.

رویارویی علیرضا منصوریان با تیم سابقش از نکات مهم این مسابقه بود.

آلومینیوم که با علیرضا منصوریان روزهای خوبی را سپری می‌کند به هیچ وجه دوست نداشت این دیدار خانگی شکست بخورد و از طرفی تراکتور که پس از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا نتوانسته نتایج خوبی بگیرد قصد داشت راه کوتاه تری را برای کسب سهمیه آسیایی مانند سال گذشته طی کند.

با این حال این آلومینیوم بود که ابتدا توانست روی پاس زیبای اسماعیل شریفات و ضربه امیر محمد هوشمند در دقیقه ۲۵ دروازه مدافع عنوان قهرمانی را باز کند.

بازی در نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

پیش از آغاز نیمه دوم علیرضا منصوریان و رسول خطیبی با یکدیگر در کنار زمین درگیری لفظی پیدا کردند و به همین خاطر توسط داور از کنار زمین اخراج شدند.

در نیمه دوم هم تلاش شاگردان علیرضا منصوریان برای گلزنی ثمری نداشت.

در شروع نیمه دوم هادی محمدی نیز از بازی اخراج شد تا تراکتور بحران زده در این نیمه سخت تر کار را دنبال کند.

ادامه موفقیت‌های آلومینیوم با منصوریان با برتری برابر تراکتور

در حالی که بازی با همین نتیجه رو به پایان بود آلومینیوم صاحب یک ضربه پنالتی شد که میثم مجیدی موفق شد تا اختلاف را دوبرابر کند.

با این نتیجه مدافع عنوان قهرمانی از جام حذفی کنار رفت.

میثم مجیدی معین عباسیان حامد پاکدل علیرضا منظمی پوریا آریا کیا حمید بوحمدان و میلاد فخرالدینی ابوالفضل رزاق پور و مهدی تیکدری از تراکتور در این بازی از داور اخطار دریافت کردند.

ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، مهدی تیکدری، سامان نریمان جهان، ابوالفضل رزاق‌پور، پیمان بابایی و محمد عباس‌زاده

ترکیب آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، امیرمحمد هوشمند، میثم مجیدی، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا، سیدمهدی حسینی، امید سینگ، معین عباسیان، مرتضی آقاخان و حامد پاکدل.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.