کد خبر : 126130
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
-

ادامه بحران استقلال با استراماچونی/ حمله هواداران به باشگاه

ادامه بحران استقلال با استراماچونی/ حمله هواداران به باشگاه
با مروری بر صفحات شبکه‌های اجتماعی می‌توان دریافت که طرفداران تیم استقلال نسبت به فروش ستاره‌های این تیم در سال‌های اخیر به موارد جالب توجهی اشاره کرده‌اند.

به گزارش سورپرس؛ گروهی از طرفداران تیم استقلال با اشاره به زمانی که این باشگاه اللهیار صیادمنش را به باشگاه فنرباغچه فروخت به موضوع پرداخت مطالبات وینفرد شفر اشاره کردند و معتقد بودند که در آن زمان استقلال الماس خودش (اللهیار صیادمنش) را از دست داد تا بدهی شفر را پرداخت کند، اما پس از جدایی از باشگاه استقلال هرگز این اتفاق نیفتاده و در نهایت با شکایت این مربی آلمانی پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بسته شد.

آن‌ها همچنین با اشاره به اتفاقات پایان فصل بیستم لیگ برتر و فروش مهدی قایدی به موضوع پرداخت طلب آندره‌آ استراماچونی اشاره کردند و معتقد بودند در آن زمان احمد مددی فوق ستاره بوشهری تیم استقلال را فروخت تا از طریق دریافت پول این بازیکن بدهی مربی ایتالیایی را پرداخت کند اما…

این دسته از دلواپسان تیم استقلال با سند و مدرک اثبات کرده‌اند نه تنها بدهی استراماچونی پرداخت نشد بلکه برای بازگرداندن مهدی قایدی به استقلال هم مبلغ ۸۵۰ هزار یورو به بازیکن پرداخت شده و ۲۵۰ هزار یورو هم بابت انتقال قرضی‌اش هزینه روی دسته باشگاه ماند.

استقلالی‌ها با اشاره به اشتباهات مدیریتی در سال‌های گذشته معتقد بودند هرگز تصمیمات درستی در این زمینه گرفته نشده و حالا هم معلوم نیست آیا طلب آندره استراماچونی در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت میشود یا نه!

یادآور می‌شود طرفداران استقلال بیشتر از هر چیز نگرانند که این ماجرا بیخ پیدا کرده و در نهایت کار به جریمه فیفا و کسر امتیاز از باشگاه استقلال و مواردی مانند بسته شدن چند پنجره نقل و انتقالاتی و در نهایت سقوط به دسته پایین‌تر بینجامد.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.