کد خبر : 44509
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
-

اداره پست خرمشهر پلمب شد

اداره پست خرمشهر پلمب شد
معاون استاندار خوزستان گفت: اداره پست خرمشهر به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا پلمب شد.

به گزارش سورپرس، محمد حیدری، فرماندار خرمشهر چهارشنبه در گفت‌وگویی خبری اظهار داشت: پست خرمشهر به عنوان یکی از پرترددترین اداره‌ها ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است اما این اداره در این اقدام ضعیف عمل کرده است.

وی افزود: این اداره پس از چند بار تذکر و در پی بی توجهی به هشدارها و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی از سوی بهداشت و اماکن پلمب شد.

فرماندار خرمشهر گفت: تمامی ادارات بخصوص ادارات خدماتی که شهروندان حضور بیشتری در آنها دارند باید پروتکل‌های بهداشتی را بر اساس قانون رعایت کنند در غیر اینصورت مدیران مربوطه باید جوابگوی نادیده گرفتن مصوبات ستاد کرونا باشند.

حیدری بیان کرد: رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی بخصوص فاصله‌گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط‌ اداری یک الزام قانونی است و رعایت نکردن آن برای افراد یا دستگاه‌های نقض‌کننده مستوجب برخی مجازات‌ها و محدودیت‌ها خواهد شد.

وی گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا و آمار افزایشی و نگران کننده مبتلایان به کرونا یک ضرورت است که از سوی همگان بخصوص ادارات شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار ویژه خرمشهر تنها راه کنترل و مقابله با بیماری کرونا را رعایت دستورالعمل های بهداشتی عنوان کرد و گفت: در برخی اداره ها و دستگاه های خدماتی در خرمشهر مانند دفاتر پیشخوان ، مراکز پلیس +۱۰ و بانک‌ها شاهد تراکم مراجعه کنندگان هستیم لذا از شهروندان انتظار داریم  با استفاده از ظرفیت‌های آنلاین این دستگاه‌ها خدمات خود را به صورت غیر حضوری دریافت کنند و از مراجعه حضوری پرهیز نمایند.

به گفته رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان ظرفیت بیمارستان طالقانی این شهر به عنوان بیمارستان مرکزی بیماران کووید ۱۹ در جنوب غرب خوزستان تکمیل شده و تعداد بیماران بستری در این بیمارستان بیشتر از بیماران ترخیصی است.

شهرستان خرمشهر زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.