کد خبر : 11190
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
-

اداره خانوادگی هیات فوتبال تهران نتیجه موروثی کردن ریاست آن است

اداره خانوادگی هیات فوتبال تهران نتیجه موروثی کردن ریاست آن است
مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در واکنش به حضور برخی از اقوام رئیس هیات فوتبال استان تهران در این هیات گفت: این هم نتیجه موروثی شدن ریاست است.

به گزارش سورپرس؛ رضا گل محمدی با مطرح کردن انتقاداتی دوباره نسبت به شرایط هیات فوتبال استان تهران به ورود جدی وزارت ورزش برای پایان دادن به بلاتکلیفی ایجاد شده اشاره کرد و گفت: قرار است به زودی در نشستی که نماینده تام الاختیار وزیر ورزش هم در آن حضور دارد بررسی ها در مورد هیات فوتبال و انتخاباتش انجام شود.

پیگیری پرونده انتخابات هیات تهران با حکمیت وزارت ورزش
وی با بیان اینکه وزیر ورزش به آقای مهدی علی نژاد دستور داده تا با حکمیت وزارت ورزش پرونده انتخابات هیات فوتبال استان تهران را پیگیری کند، خاطرنشان کرد: قرار بود در همین زمینه نشستی با حضور نماینده وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شود.  حتی زمان برگزاری این نشست هم مشخص شد اما مشغله های یک باره که به خاطر وضعیت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا پیش آمد، باعث لغو آن شد.

نامه سازمان بازرسی محور تصمیم گیری است
مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: منتظر هستیم تا زمان جدید نشست موردنظر اعلام شود تا در مورد انتخابات هیات فوتبال استان تهران تصمیم گیری شود. قرار است نامه سازمان بازرسی کل کشور و مواردی که در آن برای لحاظ شدن در انتخابات تاکید شده است، محوریت نشست و تصمیم گیری ها باشد.

بلاتکلیفی  هیات فوتبال تهران تمام می شود اما نه به هر قیمتی
گل محمدی تصریح کرد: در هر صورت من هم مثل خیلی های دیگر منتظر هستم تا بلاتکلیفی هیات فوتبال استان تهران و انتخاباتش زودتر تمام شود اما قطعا نه به هر قیمتی؛ خیلی از ابهامات و مشکلات باید برطرف شود تا در آینده با مشکل قانونی و ورود نهادهای نظارتی مواجه نشویم.

من هم به جای شیرازی بودم همین حرف را می زدم
«حبیب الله شیرازی اینگونه گفته که سرپرست هیات فوتبال استان تهران نیستم و همچنان رئیسم»؛ وی در واکنش به این موضوع مطرح توسط خبرنگار مهر گفت: شیرازی باید هم این حرف را بزند وقتی مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد هیات استان تهران اشکال دارد، قانونی نیست و با آنچه سازمان بازرسی هم به آن تاکید دارد در تضاد است. حتما شرایط بر وفق مراد است که این صحبت ها مطرح می شود. شاید اگر هم من هم بودم چنین می‌گفتم.

بگویند رئیس هیات مادام العمر است و خلاص
وی در این رابطه ادامه داد: طبق قانون و پس از پایان دوره چهارساله، رئیس قبلی نمی تواند این پست را همچنان در اختیار داشته باشد مگر اینکه به عنوان سرپرست معرفی شود آن هم با ماموریت برگزاری انتخابات در مورد مقرر نه اینکه هر زمان خواستند انتخابات را برگزارکنند. اگر قرار است غیر از این باشد سقف دوره چهارساله را بر دارند، بگویند رئیس مادالعمر است و خلاص؛ چه لزومی دارد انتخابات برگزار شود و برای آن این همه حرف و حدیث مطرح شود.

چرا فوتبال باید مستثنی از دیگر رشته ها باشد؟
مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با تاکید بر اینکه در مورد همه هیات های استانی در تمام رشته ها دوره چهارساله ریاست و معرفی سرپرست پس از اتمام آن اجرا می شود، گفت: مگر فوتبال تافته جدا بافته از دیگر رشته ها است که در مورد آن نگاهی متفاوت و اینگونه وجود داشته باشد. مگر فوتبال چه کرده که باید مستثنی باشد؟

انتقاد اصلی به هیات رئیسه فدراسیون وارد
وی تاکید کرد: البته انتقاد اصلی در مورد مشکلات ایجاد شده برای انتخابات هیات فوتبال استان تهران به هیات رئیسه فدراسیون و مصوبه آنها باز می‌گردد. به خصوص که نه فقط در تهران، بلکه در مورد هیات فوتبال دیگر استان ها هم چنین مشکلات و بی قانونی‌هایی را شاهد هستیم.

واکنش به حضور اقوام شیرازی در هیات فوتبال استان تهران
« در جریان مسابقات و برنامه هایی که اخیرا توسط هیات فوتبال استان تهران برگزار شده است شاهد حضور افرادی بودیم که منتسب به حبیب الله شیرازی بوده و گفته می شود از اقوام او هستند»؛ این موضوع مطرح بود که رضا گل محمدی مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به آن واکنش نشان داد.

وی در این زمینه گفت: بله؛ شاهد بوده ایم که پسر و خواهرزاده آقای شیرازی در برخی مسابقات و برنامه های اخیر هیات فوتبال استان تهران مسئولیت داشته اند.

اداره خانوادگی نتیجه موروثی شدن ریاست است
گل محمدی همچنین یادآور شد: ببینید نتیجه موروثی شدن ریاست و اینکه یک نفر نزدیک به یک سال از پایان دوره ریاستش گذشته و همچنان مدیریت می کند، چه می شود؟ همین اداره خانوادگی هیات یکی از نتایج آن است. در هر صورت این مسئله در نشست هایی که خواهیم داشت بررسی می شود تا به صورت قانونی در مورد انتخابات تصمیم گیری کنیم.

برگزاری انتخابات هیات تهران پیش از انتخابات فدراسیون
وی در پاسخ به این پرسش که «قرار است انتخابات فدراسیون فوتبال اسفندماه برگزار می شود. با این اوصاف چه زمانی برای انتخابات هیات فوتبال استان تهران پیش بینی می شود؟»، گفت: در مورد تعیین زمان انتخابات هیات تهران وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هم نقش دارند. فقط اداره کل ورزش و جوانان استان تصمیم گیرنده نیست اما تلاش این است که پیش از انتخابات فدراسیون، مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران را برگزار کنیم.

از گزینه های مورد حمایت وزارت برای فدراسیون بی اطلاعم
رضا گل محمدی در پایان و در پاسخ به پرسشی که در رابطه با «انتخابات فدراسیون فوتبال و مطرح شدن نام محمد نبی و محمدحسین غریب به عنوان گزینه های مورد حمایت وزارت ورزش عنوان شد»، گفت: از این مسائل کاملا بی اطلاعم. فقط امیدوارم فردی ریاست فدراسیون را عهده دار شود که بتواند به معنای واقعی خدمت کند.

انتهای پیام/ ۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.