کد خبر : 123165
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱:۵۵
-

فعالیت بانک‌ها با یک سوم؛

ادارات دولتی و بخش خصوصی تهران یکشنبه تعطیل شد/ امتحانات دانشگاه‌ها برقرار است

ادارات دولتی و بخش خصوصی تهران یکشنبه تعطیل شد/ امتحانات دانشگاه‌ها برقرار است
استاندار تهران گفت: کلیه دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی فردا تعطیل است اما بخش‌هایی که به صورت خدمات اورژانسی و خدمات عمومی دایر هستند.

به گزارش سورپرس،‌ علیرضا فخاری استاندار تهران شامگاه شنبه در گفت و گو با شبکه خبر اظهار کرد: تمام دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی فردا تعطیل است و بخش‌هایی که به صورت خدمات اورژانسی و خدمات عمومی دایر هستند.

وی در خصوص فعالیت بانک ها بیان کرد: یک سوم تعداد شعب هر بانک بعنوان شعب منتخب در استان تهران ازساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر فعال بوده و نسبت به ارائه خدمات حضوری اقدام می‌کنند. در همین راستا اسامی شعب منتخب از طریق سایت بانک‌ها قابل مشاهده است.

استاندار تهران با بیان اینکه مدارس غیر حضوری هستند افزود: کلاس‌های کلیه مدارس به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود و امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می‌شود.

فخاری ادامه داد: دانشگاه‌ها طبق برنامه قبلی نسبت به برگزاری امتحانات اقدام می‌کنند و دانشگاه‌هایی که امتحان ندارند تعطیل خواهند بود.بخش‌های خصوصی، فرهنگی و ورزشی نیز فردا تعطیل هستند.

به گزارش فارس، پیش از این طبق مصوبه جلسه کمیته اضطرار هوای استان تهران که عصر امروز برگزار شد اعلام شده بود که به منظور پیگیری امورات اداری و اجرایی هم‌وطنان کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی دولتی، روز یکشنبه با حضور یک سوم کارمندان دایر هستند، استاندار تهران تصریح کرد: مصوبه جدید پس از کسب اطلاعات جدید از وزارت نفت مصوب شده و تمامی ادارات استان تهران فردا تعطیل هستند.

پایان پیام/۱۰۱

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.