کد خبر : 144028
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
-

احداث چهار جایگاه سوخت در منطقه دو تهران

احداث چهار جایگاه سوخت در منطقه دو تهران
چهار جایگاه سوخت در منطقه دو تهران ساخته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس، شهردار منطقه ۲ در آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: با وجود اینکه منطقه ۲ تهران منطقه‌ای برخوردار است، اما در بعضی از زیرساخت‌ها از جمله پمپ بنزین دچار مشکل است.

مهدی صالحی افزود: تاکید شورای شهر و مدیریت شهری بر احداث جایگاه‌های کوچک مقیاس باعث شد تا امروز یک جایگاه در منطقه ۲ ایجاد شود و به زودی چهار جایگاه دیگر ساخته می‌شود.

وی همچنین در باره ساماندهی دستفروشان در تهران گفت:در این دوره از مدیریت شهری نگاه به موضوع دستفروشی و مشاغل بی کانون سیار عوض شد و دستاورد‌های بزرگی اتفاق افتاد به طوری که ساماندهی دستفروشان در خیابان ستارخان بهتر شده و در بستر مجاز قانونی انجام می‌شود چراکه نگاه به این مقوله عوض شده است،امروز با برنامه ریزی آسیب کمتری به مردم می‌رسد و دستفروشان نیز می‌توانند امرار معاش کنند.

گفتنی است:در آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران که صبح امروز با حضور جمعی از مسولان شهری برگزار شد ۴جایگاه سوخت کوچک مقیاس واقع در جایگاه حکیم در منطقه‌۶، جایگاه سوخت دادمان در منطقه ۲، جایگاه سوخت بوعلی در محله مشیریه منطقه ۱۵ و جایگاه سوخت فهیم‌آباد در منطقه ۱۶ به بهره برداری رسید. همچنین بازار گل و گیاه شادمان و مرحله دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس افتتاح شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.