کد خبر : 98135
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
-

احداث انهار در منطقه ۳ تهران برای جلوگیری از آبگرفتگی در فصل بارش

احداث انهار در منطقه ۳ تهران برای جلوگیری از آبگرفتگی در فصل بارش
احداث نهرهای عرضی در نقاطی از منطقه 3 تهران که طی سال‌های گذشته محل آبگرفتگی بوده است به منظور هدایت آب‌های سطحی آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، مهدی وارسته معاون فنی و عمران با اعلام این مطلب گفت: در سالیان گذشته به دلیل ورود آبهای سطحی ناشی از بارش در خیابانهای شمالی جنوبی و سر ریز به خیابان میرداماد، انهار موجودکشش لازم جهت جمع آوری و هدایت آنان را ندارد و آب در سطح سواره و پیاده رو موجب ایجاد مشکل برای خودروها و عابرین شده است.

وارسته افزود: با احداث انهار عرضی بصورت لوله گذاری، هدایت و جمع آوری آبهای سطحی در زمان بارندگی ازخیابان میرداماد به ضلع جنوب این بلوار منتقل شده و در نهایت وارد کانال نیل می شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ به اتمام این پروژه تا پایان ماه جاری اشاره کرد و ابراز داشت: با لوله گذاری در عرض بلوار میرداماد، منتهی به خیابان انوار امیدواریم مشکل آب ماندگی و آبگرفتگی معابر هنگام بارش های فصلی رفع شود.

او هدف از احداث انهار را ایجاد آسایش شهروندان و ارتقای بهداشت عمومی برشمرد و اظهار داشت: احداث نهر عرضی سر پوشیده جهت دفع و هدایت آب‌های سطحی در بلوار میرداماد تهران، بخش عمده‌ای از مشکلات چندین ساله آبگرفتگی و نشست و نفوذ آب‌های سطحی را مرتفع می‌کند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.