کد خبر : 109677
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
-

اجرای ۸۳ پروژه توسعه محلی در منطقه دو

اجرای ۸۳ پروژه توسعه محلی در منطقه دو
همزمان با برگزاری ششمین نشست کمیته فنی روند پروژه های توسعه محلی با حضور شهردار، معاونین و مدیران منطقه 2بررسی شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی، شهردار منطقه در نشست کمیته فنی با بیان اینکه تدوین سیاست های مناسب و برنامه ریزی در راستای ارتقای خدمت در محلات از رویکردهای مدیریت شهری است، گفت:‌ ۸۳ پروژه‌ توسعه محلی در دو بخش مستمر و غیر مستمر در سال ۱۴۰۱ پس از مطالعات کارشناسی و نیاز سنجی های محله‌ای منطبق با مطالبات مردمی تدوین و پیش بینی شده است.

وی اجرای پروژه های کوچک مقیاس در محله را گامی برای بازپیرایی شهر و تغییر و تحول در محله ها دانست و تصریح کرد: مدیریت مشارکتی دراجرای این پروژه ها محقق شده است.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف مدیریت شهری در اجرای این پروژه‌ها، رفع نیازهای واقعی و ضروری شهروندان است، افزود: پروژه های تعریف شده بیشتر مبتنی بر بهسازی فضاهای عمومی محله، درقالب ۴۶ پروژه عمرانی، ۲۴ پروژه در حوزه خدمات شهری و ۱۰ پروژه ترافیکی طراحی ودرحال اجرا است.

شهردار منطقه دو با اشاره به نقش تاثیرگذار پروژه های توسعه محلی در افزایش رضایتمندی شهروندان، بیان داشت: پروژه های توسعه محلی شامل مواردی چون مسقف کردن پایانه تاکسیرانی سازمان آب،توسعه سرای محله پونک،اجرای اصلاح هندسی ،عملیات تراش و روکش آسفالت ،بهسازی سرویس بهداشتی بوستان ها و…. است که امیدواریم با اجرای این پروژه ها که برگرفته از انتظارات بر حق ساکنان محله هاست بتوانیم نیازها و مطالبات واقعی مردم را به اجرا برسانیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.