کد خبر : 114770
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
-

اجرای نگهداشت شهر در معابر اصلی و فرعی منطقه ۱۷

اجرای نگهداشت شهر در معابر اصلی و فرعی منطقه ۱۷
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 17 گفت: با عنایت به لزوم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و اهمیت ویژه رضایت حداکثری مردم از انجام چنین خدماتی، عملیات نگهداشت در معابر اصلی و فرعی با محور رفع معضلات انجام شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، ابراهیم کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه اظهار داشت: با عنایت به لزوم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و اهمیت ویژه رضایت حداکثری مردم از انجام چنین خدماتی، عملیات نگهداشت در معابر اصلی و فرعی با محور رفع معضلات انجام شد.

وی افزود: خدماتی همچون رفت و روب معابر، لایروبی انهار، شست و شوی المان های ترافیکی، برچسب کنی و موارد دیگری در سطح معابری همچون خیابان های ابوذر، امامزاده حسن(ع) ، شهسوار شمالی و جنوبی ، زمزم ، متین انجام شد.

کوه نژاد تصریح کرد: با عنایت به در پیش رو بودن فصل بازگشایی مدارس و اجرای طرح هایی همچون استقبال از مهر نگهداشت شهر با همکاری نواحی به صورت مستمر انجام و نظارت بر اجرای این مهم به طور ویژه در برنامه کاری این معاونت قرار دارد.

 

اجرای طرح نگهداشت شهر در نواحی سه گانه منطقه ۱۷
لازم به ذکر است شهروندان محترم در صورت شناسایی هرگونه معضل به سامانه۱۳۷ اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.